Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅÅÅ blir gal av spenning og håp! Ble insiminert for 18 dager siden. Testet meg tirsdag og det viste en svak svak pluss. Måtte i dagslys for å se den. Dro til legen og tok en blodprøve. I dag fikk jeg resultatet den viste HCG nivå på 21- dette er vistnok veldig lavt (tror hjemmetester slår fullt ut på 25)så jeg må tilbake og ta en ny test mandag. Skal ut og handle en bunke med hjemme tester og teste meg i dag ... Eier ikke tolmodighet!

Andre som har opplevd det samme? Kan jeg tro at jeg er gravid. Redd for at jeg har mistet, men har ikke blødd en dråpe. Ulidelig denne ventetiden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble inseminert for 13 dager siden og kan teste meg i morgen. Har vært helt rolig på det, sikkert fordi jeg belager meg på at det må ta noen forsøk. Jeg bruker for øvrig å spotte 3-4 dager før mens, og ingen spotting denne gangen. Ellers har jeg hatt mye vondt i magen, på rd 5 hadde jeg voldsomme menssmerter og har hatt det av og på siden. Er det et godt tegn? har du hatt noen symptomer?

Har forresten hørt at en veldig svak strek som regel betyr at man er gravid, ellers helt blankt. Så jeg krysser fingrene for oss begge:-)

Skrevet

Symtomer og symtomer, syns det er vanskelig, Jeg har spydd en morgen, vært uggen etter at jeg har spist. Har kjent det jeg tror er festesmerter på venstre side. Litt øm i brystene, men ellers ikke noe. Kroppen kan jo lure meg.. mensen er forøvrig 13 dager forsinket, men dette kan igjen skyldes pergotimen og el sprøyten. Misunner deg som har roen, selv føler jeg meg helt nervevrak he, he.. Får jobbe med å tøffe meg opp!

Krysser fingre og alt jeg har for oss begge:-))))

Skrevet

Menssmerter er jo gode tegn...!!! Hadde det helt fra beg jeg å! på at det er i boks... det er helt sikkert tilfelle... MASSE lykke til... Krysser alt her nå!!!

Skrevet

Har en del menssmerter fremdeles, men lurer på om det er en tidlig abort på vei. Huff- testet i morges og nå var testen negativ... Har et bittelite håp om at det likevell er noe der, men realismen sier at dette nok ikke blir noen baby. Da blir det og spare til tredje forsøk.

Skrevet

Hei.

Jeg har opplevd å få positiv test, så deretter negativ par dager senere. Det var antagelig en kjemisk gravidtet, dvs at egget streifet livmorveggen uten å feste seg + mensen min ble forsinket pga pergo. Det var en stor skuffelse, men jeg ga ikke opp og forsatte. Sitter nå her 26 uker på vei :-)

Jeg krysser fingrene for at du får en positiv test tilslutt :-)

Skrevet

Hei satser!

Tenker det er noe slikt som har hendt med meg også. men har ikke fått mensen enda. men den kommer vel. Fikk både pergo og el sprøyte på dette forsøket så det er vel kjemisk som du sier... Huff.. Nytt forsøk blir det, må bare spare litt. vurderer å se om jeg kan klare et nytt forsøk uten hormoner. Ble så utrolig deppa på siste hormonkur. usikker på om jeg orker å gå gjennom det en gang til. men må jeg så må jeg!!! Så vidunderlig å høre at det lyktes for deg til slutt :-))) 26 uker - det må være helt fantastisk. En drøm som går i oppfylelse:-)

Skrevet

Hei.

Hvis jeg har forstått det riktig er kjemisk gravidtet når et befruktet egg som går til grunne, men som streifer innom livmorveggen og kan produserer nok hormoner til positiv test.

Så det har ingenting med pergo og eggeløsningssprøyte å gjøre. Pergotimen ga meg del bivirkninger første gang, men ble lettere i de andre gangene. Kanskje du vil oppleve det samme selv?

Jeg er kjempeglad for lille snuppa i magen, det har tatt meg 2,5 år. All slitet lønnet seg tilslutt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...