Gå til innhold

Dere som temper og som har blitt gravide kan dere se hit litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om dere kan fortelle meg hvordan tempen er før EL, og hvordan den er etter EL når man er gravid? Min er sånn jevnt høy nå etter EL, nesten opp mot 37 hver morgen, har INGEN symptomer (kanskje litt trøtt), men stusser litt på tempen. Pleier å ha 36,4-36,5. IKM mandag. Bør den være over 37 for at man evt er gravid? Tenkte teste i morgen tidlig, men har ikke følelse av å være gravid egentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig usikker på dette - men jeg har temp på 37,5 grader jeg nå etter EL, pleier også til vanlig å ha 36,5. Er i dag på syklus dag 21... så må vente i spenning noen dager til =)

Lykke til da =)

Håper det er noen andre som kan svare... Har ikke lang erfaring med temping altså...

Klem fra

Skrevet

Jeg har tempet i mange år, og der er ikke noen forskjeller på de syklusene jeg har blitt gravid og de jeg ikke har blitt det. Hos noen kan den bli høyere enn vanlig mot slutten av syklusen, det skjedde med meg da jeg ble gravid i 07, mens denne gangen skjedde det ikke. Så ingen fasit dessverre.

Skrevet

Det er nok ikke så lett å svare på dette, men jeg hadde også litt forhøyet temperatur (enn vanlig) etter EL da jeg ble gravid, spesiellt da det nærmet seg ikm. (Ellers hadde jeg ingen symptomer på graviditet)

Får bare krysse fingre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...