lillesøsterblirstoresøster Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Det var da fantastisk å se at det eksisterer et slikt forum her! Endelig et sted der folk ikke er 54kg før graviditet og hyler når de går opp 3 kg. Klart det hadde vært bedre med det utgangspunktet, men livet er ikke alltid som en ønsker det Hvordan forløper en dag seg for dere på jobben, andre som blir slitne av fulle arb.dager. Er nå i uke 18 og kjenner godt 8t på kroppen, går og tråkker hele dagen på betonggulv. Akkurat nå er vi igang med august salg, så det er jo ganske så travelt også. Har ikke sagt noe til min sjef enda, utsetter og utsetter.. Var nemlig tilbake i januar etter permisjon da... Men nå synes det vel ekstra snart, selv om jeg bare har "nydt" godt i ferien... hehe Magen begynte vel skikkelig i 6mnd sist.. så det er jo noen uker til det da. Men har et yrke som stadig har kundekontakt, og vil vel si at det ikkje alltid e like lett å føle seg vel... Gikk ut i sykemld i 5te mnd sist. Skal på UL neste uke og det skal bli kjekkt å se krabaten som svømmer rundt og gir noen kjennetegn til at det faktisk er noen der Om noen vil så er det bare å sende meg PM også... Er bare så uendelig glad for at eg faktisk ikkje var alene med 90+ og gravid... Følte det var så "feil" i dei andre forumene.... Er forresten 36 år, gift og er på vei med 3dje ) Har dere forresten sagt det på jobb? Ps: Må vel søke for å finne tilbake til dette forumet ?????
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Hei:-) Så godt med positive innlegg! Veldig fint å kunne dele tanke og tips og erfaringer med andre som er store ja! Jeg er gravid med nr to og er i uke 28. Jeg er gift og 31 år. Jeg har fått bekkenløsning som hemmer meg mye, så jeg har nettopp blitt 50% sykmeldt. Er lærer og står og går mye. Kan ikke bare sette meg når jeg blir sliten.. Håper det går fint å jobbe 50% så lenge som mulig, blir kjedelig å bare gå hjemme. Lykke til!
lillesøsterblirstoresøster Skrevet 9. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2009 Det va nå godt å se at det var noe som tok innlegget for det det er... Nemlig det å være positiv sjøl om ein e " + gravid". Fredag ble eg innkalt til sjefen, han skulle snakke med meg. Ulp tenker man først da... men heldigvis var det bare positivt! Han lurte på om eg va intressert i å gå ekstra på den andre avdelingen! Og i denne samtalen klarte eg endelig å sei at eg skulle ut i permisjon i januar igjen. Eg hadde jo grudd meg veldig til dette, men han var bare positiv og gratulerte! Gjett om eg var letta når eg kom ut av kontoret hans, kundene fekk vel merke det på litt ekstra rabatt i salget Så nå har eg jobba like mye på 2 uker som eg gjør på 1 mnd.. og det er uvant, men rart med alt som går. Heldigvis har eg ikkje kjent noe i bekkenet, men kjenner at eg blir mer sliten nå enn før og så verke eg i beina ja! Så får vel sette meg når det blir som verst, da vet han iallefall hvorfor. Jobber i en stor møbelforretning, så det blir mye tråkking ja. Ser du er 10 uker foran meg, men me kan vel dele tanker og erfaringer samt tips i tia som kommer... ) Merker at undertøy kan bli en utfordring fremover.... hmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå