Gå til innhold

To vogner, ei hjemme og ei i bhg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg skal skaffe meg ei vogn til for å ha stående i bhg. Iom at jeg jobber turnus kommer jeg ikke til å ha ungen "fulltid" i bhg. Han blir nok å ha kortere dager, også tenker jeg å ha han hjemme på fridagene mine så vi kan kose oss ilag. Tungvint å frakte vogna fram og tilbake til bhg hver dag!

Hvordan gjør dere det? El. tenker å gjøre det..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanlig å ha en vogn i barnehagen og en hjemme :) Vi skal ha det selv om lille banan skal være bare tre dager i barnehagen.Vi skal ha ei godt brukt vogn i barnehagen, som vi får av noen bekjente. Tror det er en Simo eller Brio kombi. Så bruker vi den snertne Mountain Buggy trehjulingen hjemme :)

Skrevet

hør i bhg om de har noen til overs fra i fjor. ei vogn som noen har satt igjen. jobber i bhg og vi rydda ut endel vogner fra skuret i fjor som hadde blitt stående igjen. ;)

Skrevet

skulle gjerne! Vognbruk i barnehagen sliter på vogna! Skulle gjerne ha kjøpt en gammel simo vogn, og ikke hatt vår helt nye emmaljunga vogn der. Men vi får ikke lov å sette igjen vogna da barnehagen ikke har plass til de :-(

Skrevet

Vi skal ha bare ei vogn som vi frakter med oss hjem fra barnehagen hver dag:) Ser absolutt ikke poenget med å ha en stående der hele tiden... Simo-vogna vi har er såpass lett å frakte med seg at det blir ikke noe problem i det hele tatt:) Vet foresten ikke om det er plass til å sette igjen vognen i barnehagen heller...

Skrevet

Til eldstemann har vi lånt ei eldre Brio vogn som står fast i barnehagen. Han har hatt litt varierende antall dager og ettersom jeg var gravid igjen da han begynte i barnehagen så var det uaktuelt å flytte på vogna hele tida.

Skrevet

Vi har operert med to vogner til storesøster, veldig greit å ha en sovevogn fast i bhg syns jeg, slippe å drasse vogn frem og tilbake, samme hvor lett OTH´en vår er.

Kommer til å gjøre det samme når lillebror begynner i bhg en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...