Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 http://www.bt.no/forbruker/dyr/Advarer-mot-valpesvindel-902878.html Vet ikke om det første innlegget mitt kom frem..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Det var et innlegg her inne her en dagen om akkorat det samme, men da spørte hi om vi trodde det var svindel. Og tydligvis Kansje samme hi for det jeg vet. Godt det ble oppdaget!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Ja, det er veldig mye svindel annonser på Finn.no. Jeg selv rapporterer nærmest daglig om svindel forsøk, det som er veldig lurt er å sjekke at nr er registrert og om summen er i samsvar med andre salgs annonser. Det er veldig ofte at det er biler som selges for ca.100000-200000,- under det som de andre forlanger. Men har sendt for morro skyld en mail, og ikke overraskende kommer svaret tilbake på engelsk. Så vi nordmenn er nok noe dumme og lar seg gledelig bli svindlet, men ikke kom til media og syt da, det ligger så opp i dagen at det er skal ikke være vanskelig å skjønne tegningen. Håper dere alle styrer unna når mer en 1 ting ikke stemmer. Mitt råd.Sjekk,sjekk, sjekk alt.
☆lieela Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Huff da, enda mer?? Ja, jeg tok en her om dagen..var i kontakt med finn og de slettet den med engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå