Gå til innhold

Verdens latterligste spm... Men hvor er egentlig bikinilinjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører til stadighet om dem som barberer bikinilinjen, men hvor er den?

Når jeg barberer meg, barberer jeg alt, og om jeg skulle gå i bikini uten å ha barbert meg så er det ikke noe som stikker uttafor som må barberes... Så derfor har jeg undret meg lenge over hvor denne bikinilinjen er jeg.. Noen som har lyst til å gi et bra svar på et dumt spm?

Fortsetter under...

Skrevet

Det er vel der kanten på bikinien er?

Jeg han ikke gå i bikini uten å barbere meg, da stikke "busken" ut på begge sider ;)

Skrevet

vel, da har du nok uvanlig lite hår på kroppen! De fleste kvinner har kjønnshår i et område på og rundt kjønnsorganet, som sprer seg utover det en vanlig bikini dekker.... Bikinilinjen eller trusekanten som den også kalles er altså kanten langs bikini eller truse der det "stikker ut" hår..

Skrevet

hm jeg har jo hår som alle andre, men det stikker ikke ut noe av bikinien nei, men jeg vet søstra mi hadde hår som vaks til litt ut på innsiden av lårene, men det har jeg ikke sett snurten av for min del. Hårene mine slutter der trusekanten går.

nå skal det også sies at jeg er helt lys i håret, og har nettopp begynt å barbere meg av og til under armene i en alder av 22 år. det har bare vært kort dunmykt fjon som ikke kunne sees, med mindre man stod 10 cm ifra og studerte, så jeg lot være bryderiet å barbere meg der slik at det ikke skulle bli verre.

Hårene på leggene er også helt lyse og tynne så det sees ikke på avstand, men barberer jo leggene selv om pga min egen velvære

Skrevet

mulig jeg har en veldig stor bikini da hehe...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...