Gå til innhold

DOPPLER/ANGELSOUND TIL SALGS

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei jeg skal selge min doppler. Den er kjempe fin og utrolig lett å bruke. Lyden er super.. Jeg har også gele som skal brukes til.. Alt sammen for 700 kr... kjøpte den for 1400 kr for ca 3 mnd siden..

Bare spør hvis det er noe dere lurer på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1400 kr? det var dyrt... har du sånn proff en, siden den var så dyr?:)

Skrevet

Ja dette kunne være int. har du bilde?

Skrevet

forskjellen på angelsound og babywatchern a?

Skrevet

der å da syns jeg ikke det var det dyrt, Fikk også med geleen som kostet noe ekstra så det er jo alt i alt som kostet det.. Er ikke noe mer fancy denne her enn noen andre tror jeg. Så klart det er sikkert forskjell på noen med kvalitet og sann, men det vet ikke jeg noe om.

Jeg vet ikke åssen jeg får til å legge bilder her jeg...

Men min mail adresse [email protected] så kan vi sikkert ordne et eller annet der så du kan få bilde.

Skrevet

Altfor dyrt! Betalte ca 700,- for min...da var den helt ny!

Hva som er så spes med den du selger? Mtp prisen? 1400,- for en doppler liksom....

Skrevet

er int. men jeg må se hvordan det evt går på UL tirsdagen.

send meg en mld hvis du ikke får solgt den innen da evt.

Skrevet

Ja, synes og det var en heftig pris:P Jeg betalte 200kr for min Angelsound og den er ganske bra lyd i:)

Men denne hun skal selge må jo være enda bedre, siden den var så dyr =)

Skrevet

men jøss da dere. Jeg sier ikke at den er super spsiell den jeg har. Da er det jeg som er blitt lurt. Ikke dere. Jeg ble anbefalt den jeg så jeg kjøpte den.. Herregud......... samma rakkern, dere har jo deres så da er det vel ikke noe problem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...