Gjest Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 har akkurat hatt en fjernhealing time!!! Det var utrolig godt! Prikket over hele kroppen! er det ikke rart at det er mulig? Anyways- healeren snakket om en mann som hadde kommet til han... Jeg tror det kan ha vært morfaren min... har alltid liksom kjent nærværet hans... Han hadde også en beskjed om at jeg kom til å bli gravid rundt november.. det er flere av spådamene som har sagt november til meg også Monca for eksempel... dette er virkelig å anbefale!!!
Feita Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Så spennende. Kan jeg spørre hvem du brukte? Ev. send en pm Håper du får en liten spire i november! Lykke til!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Du må holde oss oppdatert på om det virker:) Lykke til....
Gjest Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 http://www.healing-roarshaman.com/22576253 dette er healeren jeg har brukt Klart dere skal få være oppdatert!! fortsatt like god følelse for dette, så jeg bestilte meg en ny time jeg Gleder meg! Har også hjelpt på tankene mine! Det er jo det vikigste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå