løveprinsen <3 Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 når fikk dere tilbake mens etter pilleslutt??
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Fikk ikke mensen under cerazette-bruken og ventet i nesten 3 mnd før jeg fikk tilbake mensen... Det var laaaaange uker å vente og ett vannvittig forbruk av graviditetstester, samt EL tester!!! Det er visst veldig individuelt - noen bruker lang tid - andre får mensen etter bare ett par uker =) For min del sluttet jeg på cerazette i månedsskifte mai/juni -2008 og jeg er her på Bli Gravid ennå (med ett par opphold på 1 tri hvor jeg mistet to ganger i hhv uke 12 og uke 10). Nå vil jeg over til 1 tri igjen og jeg vil bli der denne gangen og jeg vil gjerne gå over til både 2 og 3 tri - og forhåpentligvis sitter jeg med en nydelig liten baby om ca 9 mnd =) Lykke, lykke til med prøvingen da =) Klem fra
Bumblebeee Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Jeg blødde heller ikke noe når jeg gikk på Cerazette. Da jeg sluttet tok det nøyaktig 4 uker og 1 dag til jeg fikk mensen og stabile sykluser.
Snupi27 Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 jeg sluttet med cerazette for 17 dager siden og enda ikke fått den tilbake.. sist brukte jeg yasmine og brukte 6 mnd på å få mensen tilbake.. får håpe det går litt fortere denne gangen =)
pagoda m/ny spire Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 jeg brukte og cerazette og det gikk to mnd før mensen kom tilbake etter jeg slutta i mai. hatt mens 1 gang og dette er første pp. men jeg aner jo ikke lenger syklusen min nå...
Tingeling27 Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 jeg sluttet i august i fjord og fikk ikke mensen før jeg gikk til akkupungtur i midten av november...da kom mensen dagen etter den timen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå