Gå til innhold

smerter i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde el for 2 dager siden, i dag har jeg hatt en del vondt i underlivet. har kjent at det har presset, og tidvis støt som har gått fra magen, og videre opp i ryggen. aldri kjent noe sånt før...

for tidlig med festesmerter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde el i begynnelsen av forrige uke, testet hos legen så dette vet jeg helt sikkert. på torsdag begynte smertene. slik du forklarer.. akkurat som noen har slått meg i magen omtrent... iler ut i ryggen og noen ganger ut i lysken, særlig om jeg beveger meg/har på trange bukser.

iallefall, jeg testet positivt i dag. så tror nok ikke det er for tidlig :)

Skrevet

oi, er akkurat slik mine var og. kjente det noen timer i dag, men nå er det helt borte igjen.. vart det lenge til deg? hvor mange dager etter 3 merket du det?

har testet etter el selv, og er mest sannsynlig 4. jeg hadde den. var ihvertfall da el-slimet kom, og dag 2 med veldig positiv el test.

kanskje det er håp :D

Skrevet

det kommer helt an på. Var på IKEA på tirsdag da varte det leeenge, ubehagelig å kjøre så langt, og å stresse rundt i den folkemengden der. Noen ganger kjenner jeg det når jeg reiser meg etter å ha sitti stille, men da er det bare veeldig forbigående. Nå kjenner jeg ingenting, for nå sitter jeg rolig. så dette er nok ganske situasjonsbetinget for min del;

folk sammenligner det med menssmerter, men i mitt tilfelle er det svært ulikt.

har faktisk hatt vondt i korsryggen til tider også, når det har vært værst.

Hadde vel el tirsdag i forrige uke, og jeg begynte som sagt å få vondt på torsdag. :)

Klønete innlegg, og sikkert vanskelig å forstå, men det er også vanskelig å forklare ;)

Håper vi sees på første trimester :D

Skrevet

så spennende...:)

kjentes ikke ut som menssmerter dette eller.. med mitt 1 arn hadde jeg kraftige menssmerter ca 3+5, kan ikke sammenlignes med dette. dette er mer stikking.

får bare vente og se, håper tiden går fort :D

Skrevet

Ja, stikkinger her også.. kjennes ut somnoen stikker med nål inni der til tider :P

Masse lykke til iallefall.jeg krysser fingre for at spiren sitter :D

Skrevet

tusen takk :) skal teste til neste helg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...