sommerbaby! Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 hadde el for 2 dager siden, i dag har jeg hatt en del vondt i underlivet. har kjent at det har presset, og tidvis støt som har gått fra magen, og videre opp i ryggen. aldri kjent noe sånt før... for tidlig med festesmerter?
☆EkM Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Jeg hadde el i begynnelsen av forrige uke, testet hos legen så dette vet jeg helt sikkert. på torsdag begynte smertene. slik du forklarer.. akkurat som noen har slått meg i magen omtrent... iler ut i ryggen og noen ganger ut i lysken, særlig om jeg beveger meg/har på trange bukser. iallefall, jeg testet positivt i dag. så tror nok ikke det er for tidlig
sommerbaby! Skrevet 6. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2009 oi, er akkurat slik mine var og. kjente det noen timer i dag, men nå er det helt borte igjen.. vart det lenge til deg? hvor mange dager etter 3 merket du det? har testet etter el selv, og er mest sannsynlig 4. jeg hadde den. var ihvertfall da el-slimet kom, og dag 2 med veldig positiv el test. kanskje det er håp
☆EkM Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 det kommer helt an på. Var på IKEA på tirsdag da varte det leeenge, ubehagelig å kjøre så langt, og å stresse rundt i den folkemengden der. Noen ganger kjenner jeg det når jeg reiser meg etter å ha sitti stille, men da er det bare veeldig forbigående. Nå kjenner jeg ingenting, for nå sitter jeg rolig. så dette er nok ganske situasjonsbetinget for min del; folk sammenligner det med menssmerter, men i mitt tilfelle er det svært ulikt. har faktisk hatt vondt i korsryggen til tider også, når det har vært værst. Hadde vel el tirsdag i forrige uke, og jeg begynte som sagt å få vondt på torsdag. Klønete innlegg, og sikkert vanskelig å forstå, men det er også vanskelig å forklare Håper vi sees på første trimester
sommerbaby! Skrevet 6. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2009 så spennende... kjentes ikke ut som menssmerter dette eller.. med mitt 1 arn hadde jeg kraftige menssmerter ca 3+5, kan ikke sammenlignes med dette. dette er mer stikking. får bare vente og se, håper tiden går fort
☆EkM Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Ja, stikkinger her også.. kjennes ut somnoen stikker med nål inni der til tider Masse lykke til iallefall.jeg krysser fingre for at spiren sitter
sommerbaby! Skrevet 6. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2009 tusen takk skal teste til neste helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå