Gå til innhold

Noen som har erfaring med Emmaljunga twin city cross?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Positivt:

Vognen er lett og god å trille. Går inn gjennom de fleste dører. Mulig å endre kjøreretning. Blir ganske nett sammenslått.

Negativt:

Felles kalesje for barna - upraktisk dersom man bruker vognen som søskenvogn til nyfødt og eldre søsken. Problemet kan løses ved at man bruker en mykbag med liten kalesje på.

Har ikke brukt vognen på vintern før. Kun nå i sommer. Det er ikke plass til Voksipose i mykbagen som man bruker til nyfødt, men et godt lammeskinn og dyne er det plass til. Også er det polstret trekk til mykbagen, med glidelås. Slik at den på en måte blir som en pose. Ellers finnes det kanskje poser som er mindre enn voksi. Så babyen tror jeg ikke det blir noe problem med. For storebror eller storesøster tror jeg ikke det blir plass til pose. Mitt eldste barn er 2 år og vil jo som regel opp å gå litt når vi er ute og triller. Og da har man jo tykke klær på vinteren. Så et godt ullteppe til å legge over bena når de sitter i vogna burde gjøre nytten. Og kanskje et skinn å sitte på.

Er nok avhengig av vinterpose her jeg bor.... Storebror blir ikke 2 før i april neste år. Å han har enda ikke lært seg å gå. Babyen kommer om noen uker. Hm.... må jeg se meg om etter en annen type da kanskje..

Annonse

Emmaljunga cangaroo vil jeg anbefale...

http://www.emmaljunga.se/start.asp?lang=NO&country=NO

gå inn på cangaroo...

Der ser du åssen muligheter du har.. :) jeg skal kjøpe søskenpakke, så blir det egen kalesje til elste jenta og bagen er mot deg, mens elste kan sitte fram over...

Og ja, er plass til vinterpose i både bagen og sportsdelen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...