Going strong Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Hei,hvordan går det?Henger du i der inne i denne uendelig laaaaaaaaange ventetiden frem til testing? Hvordan er formen?Enkelte dager/minutter har jeg virkelig trua på at denne gangen er det vår tur,at det skal mye til at det ikke går siden jeg hadde så vondt under EL(og lever da i håpet på at det var en kraftig EL),og siden vi hoppet i sengen annenhver dag frem til EL og var også i sengen samme dagen.Men noen dager/minutter er jeg veldig negativ.."Jeg har jo ingen symptomer,hvorfor tenke den tanken en gang..."osv. Prøving er tøft altså,men tanken på å gi opp sånn helt seriøst...nei så absolutt ikke.Ønske om barn nr to er like høyt som barn nr en var.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Hei Grublende =) Ja, i dag er jeg på syklus dag 20 - bare 8 dager igjen til IKM - og har tenkt å begynne å teste fra mandag av... Har tidligere testet positivt på dag 24 i syklusen... Innimellom har jeg kjempstor tro på at denne pp`n har vi virkelig fått det til - og jeg synes jeg kjenner symptomer på både det ene og det andre, men jeg er ganske sikker på at dette er psykisk, hvis det har skjedd en befruktning så har egget omtrent akkurat rukket å feste seg, eller det har ikke festet seg ennå, dermed er det jo ikke mulig å ha symptomer, bare pms-symptomer, og ønske-symptomer, hehe =) Innimellom tenker jeg ikke på det og kjenner absolutt ingen symptomer i det hele tatt... Ja, det er kjempetøft å være prøver, all ære til de som har slitt i mange, mange år... uff - så leit!!! Jeg har "bare" prøvd i over 1 år nå på nr 2 og synes det er lenge... =( Hadde skrevet inn på kalenderen min (som henger på kjøkkenet) alle ukene fremover i svangerskapet, skulle ha vært i uke 33 jeg nå - men den er strøket over siden jeg mistet i mars -09. Så var jeg så positivt optimist at når jeg ble gravid igjen med en gang - så skrev jeg jammen meg inn disse ukene også på kalenderen (tenkte jo at man mister jo ikke 2 ganger på rad!!) - så der er det strøket over uke 18 (som jeg kunne ha vært hvis jeg ikke hadde mistet for andre gang).... Åååååå - det er såååå frustrerende altså!!! Min aller beste venninne skulle hatt termin 1 uke etter meg i september, og en nær kollega har også termin bare 4 dager før jeg skulle hatt termin hvis jeg ikke hadde mistet første gang!!! Det er såååå utrolig sårt og leit å se dem begge to med så store mager - jeg skulle jo også ha hatt sånn mage nå =( Jeg er som sagt på dag 20, startet på pergo CD5, fikk EL-blødning på CD10, EL-smerter på dag 11, 12, 13, ekstreme EL-smerter dag 14 og 15, litt smerter dag 16 - men var helt over på ettermiddagen... Kjørte på i dagene: 8, 10, 11, 12, 14 og 15 - så skulle jo ha truffet mener jeg, men jeg har truffet på EL før uten at det ble klaff, så man kan jo aldri garantere noe... Spennende å følge hverandre =) Hvor i syklusen er du nå?? Altså hvilken dag? Klem fra
Going strong Skrevet 6. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2009 Føler så inderlig med deg.Jeg har mistet tre ganger,men "bare" to ganger sånn rett etter hverandre.Jeg ble gravid i 08 men mistet også ble jeg gravid nå i år men mistet(så var år i mellom mistingene)Er så inderlig redd for å miste igjen om jeg blir gravid(men den følelsen kjenner du sikkert altfor godt til).Er jo selvsagt positiv da g.testen viser at man er blitt gravid igjen,men samtidig strømmer bekymringene og alle dem forbredelsen på at man kan miste IGJEN! Jeg har liksom ikke hatt så mange symptomer denne gangen je(om jeg er så heldig å være gravid)Hadde noen få stikk sånn på annenhver side like etter EL,men ikke nå lenger.Jeg hadde veldig ømme bryster ved EL denne gangen(noe jeg aldri har opplevd før),men det gikk over etter en ukes tid,men nå kjenner jeg at den venstre puppen er blitt øm igjen.Men tør ikke å tenke på at det er ett symptom enda(har vært borti EN øm pupp før,hehehe) Jeg er på dag 27(i dag) i syklusen.Venter mens på dag 31 eller 32. Jeg har ingen g.tester liggende så jeg vurderer frem og tilbake om jeg skal teste før jeg har gått over tiden eller ei.Jeg er veldig stor i munnen sånn etter EL om at denne gangen skal jeg gå over IKM før jeg event tar en test,men når den tiden nærmer seg klarer jeg ikke å la være å testet meg enten på IKM-dagen eller en eller to dager før(fordi nå sist jeg var gravid testet jeg to/tre dager før og da den svak men helt klart gravid). Jeg har også ei venninne som skal ha to stykker en mnd eller to etter meg,om jeg fortsatt gikk gravid.Jeg skulle jo egentlig vært gravid med to denne gangen jeg også Forferdelig vondt.Vi har mistet helt kontakten fordi jeg trakk meg veldig tilbake etter jeg mistet,gjør bare drit vondt.Føler meg veldig slem og egoistisk som tenker sånn:( Har også ei venninne som har et barn på samme aldre som sønnen min som skal prøve på nr to nå.Dem fikk det til etter tre mnd etter p-pille-slutt sist,så forventer at dem klarer det før oss nå. Vondt å vite at vi begynte fler år med prøving før alle andre(som jeg kjenner),men det er dem alle sammen som har gått av med seier`n. Nok syting for i kveld,legge tid.God å ha dere her inne i allefall.))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå