endelig mamma:) Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Jeg har slitt litt med ammingen, tok tid før vi kom i gang, også utviklet det seg til sår. Har brukt skjold når hun har fått mat i de to siste ukene omtrent, og er litt redd hun ikke vil ta brystet på vanlig måte lengre. Har såvidt begynt å gi uten på ene siden nå. Lurer på om det er andre med samme erfaring? Og hvor lenge holder/holdt dere 3 ukers gamle unger på å spise i min sånn ca? Og spiste de på begge brystene, eller bare ett ved hvert måltid?
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Lillegutt her og drakk av bryst skjoll i begynnelsen siden han ikke ville ta puppen min skjikkelikt når han nettop var født.. Når eg da skulle vende han av skjoldet så ville han ikke ta puppen skjikkelikt, så da blei det til at eg prøvde å legge han til brustet ca hver gang først, uten skjold. Først så jikk det ikke så veldig bra, men etterhvert så drakk han mer og mer, og til slutt så brukte vi ikke skjold lenger Brukte vell noen uker på det, viss eg husker rett.. Så greit å slippe å koke di skjolda hele veien De 2-3 føste månedene så brukte han ofte 10-30 min på hver pupp, før han slapp, ofte måtte eg også jøre slik at han slapp for han hadde sugd opp alt melken, og han låg bare der og kosesugde Eg har jidd han hele tiden fra begge brystene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå