Gjest Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Chanel, Dior, Gucci? Tror behovet kom snikende nå etter fødsel fordi klesshopping må vente litt grunnet fleskering:)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Oliver Peoples De har utroooolig mye kult, se http://www.oliverpeoples.com/ De blir ikke solgt så mange steder i Norge, men fås f.eks kjøpt hos Ses Optikk på Grunerløkka i Oslo. Men de er forholdsvis dyre da - som alle andre merkevarer Jeg er veldig fornøyd med mine. Det er sikkert Brad og Angelina med sine også, hehehehe. Lykke til med innkjøp!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Jeg er kjempefornøyd med mine Tom Ford!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Jeg har handlet Carrera og Gucci på otticanet.com. Genial nettside med halv pris av prisen i Norge. Og JA de er ekte
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Syns Chanel og Dior sine solbriller er kjempe fine.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #8 Skrevet 6. august 2009 Ikke kjøp Dior i hvertfall, det er utrolig harry.
Gjest Gul stjerne Skrevet 6. august 2009 #9 Skrevet 6. august 2009 De kuleste jeg har sett i år er fra dolche gabanna. Selv har jeg Gucci, veldig kule, men begynner å få litt slitt glass.Lurer på om det er overkommelig pris å bytte glass...?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #10 Skrevet 6. august 2009 Det er Gucci som har blitt harrybriller, og ikke Dior! Dior er klassiske uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå