M ♥ ♂-2010 Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Jeg tok en EL test på morgenurinen idag, og der ble teststreken svak men synlig og kontrollstreken sterk. Jeg har iallefall ikke EL nå, men har ikm på mandag. Kan jeg være gravid, eller kommer det alltid svak strek når man ikke har EL?
Musemor med tre søte små Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Dersom jeg tar en EL-test og ikke har EL (eller er gravid) får jeg alltid opp en sterk kontrollstrek og en svakere teststrek. EL-testen er ikke positiv før teststreken er like sterk, eller sterkere enn kontroll streken.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Hei, min el-test viser alltid en svak strek når jeg ikke har eggløsning. Men da jeg var gravis slo den ut like sterk som kontrollstrek 5 dager før ikm. med morgen urin. En grav-test slo ikke ut før kvelden før ikm. Begge testene var fra billigtester. Da jeg prøvde en el-test igjen samme dag, bare med kveldsurin slo den ikke ut. Kun m morgen urin, og d var hele 5 dgr før.
M ♥ ♂-2010 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2009 Ah, det var det jeg trodde. Har ikke brukt strimler før, bare digital el-test. Så jeg visste ikke om den alltid var svak positiv:-) Men takk for svar!! Da tester jeg igjen på lørdag;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå