ønsker sårt en spire Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 sist dere spådde meg hadde jeg akkurat hatt el,og begge spådde at jeg ble gravid da:) får dere opp det samme no også? Har ikm mellom mandag og onsdag,får jeg positiv test? Når? klem
ønsker sårt en spire Skrevet 6. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 6. august 2009 glemte datoene:) meg 25.04.86 han 16.05.86
ønsker sårt en spire Skrevet 9. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2009 ikm fra imorgen og til og med onsdag. Kommer mensen? Eller blir det positiv test?
*SmurfeMamma* Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 det er iallefall ikke lenge til du blir gravid, det er veldig opp i dagen... men akkurat når du får posetiv test kan jeg ikke klare å si.... om det er nå, september eller oktober, er jeg usikker på... men at du er gravid innen 3 mnd, mulig tidligere er jeg sikker på og det blir jente
ønsker sårt en spire Skrevet 10. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2009 oki. . .tok nettopp en test, men den viste ikke gravid :( Hadde el på dag 17 eller 18, så det er 10 eller 11 dager siden. så kan vel være for tidlig å ta test? Men mistet litt håpet. usj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå