GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Han er 6 mnd og 2 uker ca, men han blei født 1 mnd før termin, så eg har gjidd han til nå bare 4 mnd mat.. Kan eg gi han 6 mnd grøt/middag o.l. ? Takk for svar :)
Nå da? Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Det er bare å prøve det. Du kjenner ham best selv og skjønner fort hvordan reaksjonen er. Min gutt er født 13.01 g han spiser 8 mnd-middag og grøt nå, og det går helt fint. Fint med litt forandring i matveien og!! Jeg ville ha prøvd i allefall. =)
hope<3<3 Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 det vil jeg tro ja min gutt er 6mnd og jeg gir han grøt morgen og kveld. Har sett i butikkene at de selger middager å slikt til 6 mnder så hvorfor ikke HS sa til meg at jeg først skulle venne han til grøt, så kunne jeg introdusere middag om en stund. jeg fullammer jeg da
Lemonia Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Det går helt fint. Gutten vår fikk 6 mndsgrøt fra 5 mnd og 8 mndsgrøt fra 6-7 mnd. Han liker den litt grovere konsistensen og så metter de mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå