Gå til innhold

Tror dere det kunne vært noe for oss alenemødre dette??

2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn

Anbefalte innlegg

Jeg trenger deres historie, er det noen som vil dele sin?

Dere kan selvfølgelig være anonyme i boken om dere ønsker det :)

Vil du bidra så send en mail til:

[email protected]

Eller en melding på facebook gruppen:

http://www.facebook.com/group.php?gid=112167517219&ref=ts

Fortsetter under...

Gjest Mangebarnsmamma

Jeg var alenemamma i mange år (om enn ikke i graviditetene) og savnet ofte en vinkling på ulike oråder som passet oss som var alene med barn. Synes ditt forslag høres supert ut! Skriv en prøvetekst, da vel, og send til et forlag! Såvidt jeg forstår trenger den ikke være så lang (20-30 sider muligens?). Lykke til!

Melder meg inn i face-gruppa så snart jeg er "ute av skapet" ;-)

Har ikke kjøpt graviditets- bok enda, men har tenkt på det. Hvis det er sånn at de fleste har "glansbildefamilier" er det ikke så gøy å lese for en som står i startgropa alene.

Men dette skal gå bra; har "hele slekta" i ryggen, ref. tidligere samtaler om muligheten for at jeg kommer til å kjøre solo :-)

Stå på, jeg trenger den boka ganske snart ;-)

vettu hva, jeg satt og så på (kryss i taket) film om selve fødselen og svangerskapet her om dagen, og tenkte nøyaktig på det samme... jeg har 6 uker til termin å blir alene... er som du sier så lei av og lese ordet Dere.! og såklart er jo som oftest to. men det er flere og flere som oss som går gjennom dette alene..

jeg hadde absolutt kjøpt en sånn bok i allefall :)

ps nicket ditt... Fantastisk kunne ikke sakt det bedre selv ;p huff ;)

gleder meg til lille gutten min kommer..

• 1 måned senere...

Annonse

JA!!! Helt klart hadde dette vært flott med en slik bok!! Jeg er jo litt utradisjonell og velger å bli aleneforelder helt fra starten av (inseminasjon i Danmark), men det hadde ikke gjort noe med med en bok som kan hjelpe meg gjennom det! Selv om jeg har vlagt det selv så tror jeg ikke at det blir lett så hadde ikke gjort noe om jeg hadde en bok å lese i og som hjalp meg gjennom dagene! :)

• 2 måneder senere...

Her er den :=) Skulle gjerne hatt den når jeg gikk gravid. Ny bok for alenemammaer: Bare mamma heter den.

Den fåes kjøpt på bokkilden.no (for enslige gravide)

Stod en liten notis om den i gravidbladet mai 2010.Bare mamma - Eva Gikling

Bare mamma

Boka gir tips og råd til den som venter barn, men som ikke har en partner. Den gir råd om hvordan man kan takle svangerskapet alene, forholdet til barnefaren, økonomi, bo

Les mer

Leveringstid: 3-10 dager

Vår pris: 285,-

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...