RompeRock Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Hvis det blir en gutt... Storesøster heter Signe Hva syns dere?
Blomstersara Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Signe og Magnus er kjempefine sammen!! Fine evigvarende navn begge to. Magnus har vært favorittguttenavnet mitt siden jeg var liten, så jeg klarer ikke finne noe negativ ved det navnet om jeg så prøver!
Miranda har født :-) Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Det passer supert! Magnus er kjempefint )
Vipsenmamma Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Magnus er et fint navn, og de passer godt sammen synes jeg.
Gjest Skrevet 6. august 2009 #7 Skrevet 6. august 2009 Jepp, Magnus er pent :-) og passer fint til Signe
majatv Skrevet 7. august 2009 #8 Skrevet 7. august 2009 Magnus er det peneste guttenavnet jeg vet om og hadde jeg fått gutt hadde jeg kalt han for det. Står pent sammen med Signe også :-)
Abracadabra Skrevet 8. august 2009 #9 Skrevet 8. august 2009 enig med alle de andre, to pene navn som passer godt sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå