Gå til innhold

Når fortelle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har dere tenkt å fortelle den gode nyheten til familie og venner?

Eventuelt når fortalte dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har så smått begynt å fortelle, da dette var nødvendig pga ferier osv. Jeg er 10+4, og både mine og hans foreldre har visst det i tre-fire uker allerede.

Jeg er førsteganga, så jeg sliter litt med dette nå, da jeg ikke har noe særlig symptomer. Tror det hadde vært enda værre for meg å mistet nå hvis jeg måtte fortelle det til alle etterpå.

Jeg skulle virkelig ønske at vi hadde hatt muligheten til å vente til første ul med å fortelle det, eller hverfall passert 12 uker med god margin.

Skrevet

Vi tenkte å vente til vi hadde passert 12 uker. (Fortalte det til mamma med en gang da). Fortalte det til ei venninne i uke 5. Broren til sambo og dama hans gjettet det halvveist selv når vi var rundt 7 uker. Fortalte det til faren min og foreldrene hans i løpet av uke 8. Hoff, ikke helt som jeg hadde tenkt, men.. Fortalte det til bestemoren til sambo i går (11uker). Er 12 uker på mandagen, og da skal jeg ha første kontroll:) Håper alt er som det skal være :)

Skrevet

Vi fortalte det til familien etter UL i uke 8+2.

I uke 10 offentliggjorde vi det siden det var så mye snakking og spørsmål fra mange:)

Skrevet

Jeg er 5+5 og har allerede sagt det til de jeg jobber med p.g.a at jeg er så fryktelig kvalm og trøtt. Det er liksom litt vanskelig å skjule at du er så dårlig. Men ellers har vi tenkt å vente til uke 12 med å fortelle det til gode venner og familie. Men det skal godt gjørs å holde på en så kjekt hemmelighet;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...