aylana85 Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 noen som har noen råd?? min 5 uker gamle baby presser å presser stønner og peser,han har fått ut litt hver dag men får liksom ikke ut alt holdt på slik siden lørdag ... han har fått malt i hver flaske men ser ikke ut til at det hjelper ,kontaktet helsestasjonen men de sa at de ikke kunne hjelpe og at jeg bare måtte masere magen å gjøre sykkel bevegelser... blir så frustrert av å se på han slite.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Hjelpe ikke malt? :-/ Nån sir at å putte termomteter sakte inn i endetarmen vil få systemet igang, og massasje av magen e også bra ja ;-) Man kan bruke laktulose også, men da bør man prate med hs eller lege først :-) Lykke til!
blå+? Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 dårlig info gra helsesøster må jeg si:/ Synst du kan ringe legen,jeg:) Gutten min har alltid vært plaga med forstoppelse. har kjørt på med malt og svisker uten hjelp. Nå får han laktulose i samråd med legen. Men han er 6 mnd snart,da. Så noe eldre enn babyen din. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå