Molait Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Da prøver vi igjen. 5 uker i dag. Har ingen symptomer. Ikke før ikm og ikke etter. Trodde jeg var begynnende kvalm, men det gikk over. Begynte få stiv nakke og vondt i hodet (som jeg fikk sist) men det endte i forkjølelse. Hatt noe mer slaimy grums (ser nesten ut som snørr vett) rundt ikm og dagene etter, men roet seg det og. Hadde det ikke vært for de 4 (jada..hehe) testene jeg har tatt hadde jeg ikke trodd jeg var gravid i det hele tatt. Var hos legen i dag grunnet luftveisinf. (forkjølelse-iiik jeg får nå barn med lav iq!! haha) og ba om hcg prøve. Skal tilbake på fredag for ny. Så får jeg svar på stigning på mandag. Skal ha steget med 66%, så jeg kunne bare ringe ned også regne ut selv. Dersom lavere skulle jeg komme inn og bli sendt på ul, hvis ikke så var det greit. Ønsket måling da jeg ikke orker gå flere uker å ikke vite noe. Ikke kunne begynne glede meg. Var ganske traumatisk sist. Klarer faktisk ikke å få helt den store sprudlinga, gleden, spenningen...Kommer vel:)
Molait Skrevet 6. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 6. august 2009 5 uker på babyverden, i min 6 uke står det her på bim. Hva sier dere her. Sier dere den uken dere er i eller fullgåtte uker. Og om jeg hadde ikm på fredag så trodde jeg 5+0 ble på fredag jeg, ikke torsdag. å jaaaa, blir fordi jeg da regnet 29 dagers syklus. For regnet utfra el, på ikm datoen:)
indigomamma Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Hei. Lykke til og GRATULERER . dette går fint
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Hei Molait.) Gratulerer med spiren. Jeg tror vi var på bim sammen i 2006 også jeg. Kan det stemme? Da het jeg Lisa*si*mamma*venter*Vegard og du het bare Molait tror jeg. Kan vel ikke være noen andre som har nesten samme nick? Uansett, hyggelig og se deg igjen. Jeg holder til inne på 2.trim. Venter en liten gutt 3.januar.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Gratulerer så masse. Håper jeg snart kommer etter. Klem og masse lykke til. Denne gangen går det nok fint skal du se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå