Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #1 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg er 4-5 mnd på vei og folk har begynt å få vite hva som foregår, vis jeg sier at jeg ser på leilighet så er det for dyrt og jeg kommer aldri til å klare betale. Får hete tiden høre at det beste for meg er å bo hos foreldrene mine. Det er rett og slett sårende å få høre det hele tida! Men for min del har jeg vokst opp med å høre at ting ikke er bra nok for de skal få meg forbanna så jeg skal gjøre ting enda bedre. Ganske merklig men det funker så lenge det er han som alltid har gjort det som gjør det.. Er det andre så blir jeg bare lei meg. Og hun som sa det sist nå vet at jeg er veldi lei meg oppi alt som skjer men ting ruller å går og jeg har bod alene i 3år nå. Synest det er dorlig av ei venninne å si sånn. Hun har ikke barn selv, er yngst i søskenflokken, jeg derimot har vokst opp i en stor og sammenknyttet familie der jeg er eldst av 30 unger og alle er ikke ute en gang enda. Blir bare så sur på måten jeg blir snakket til. Flere som har opplevd at andre ikke har tro på det kommer til å funke? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140472512-f%C3%B8ler-at-folk-ikke-tror-jeg-klarer-meg/
alenemed1. ♥ Skrevet 6. august 2009 #2 Del Skrevet 6. august 2009 Det er alltid noen som er nødt til å lirke av seg sånne negative kommentarer. De skjønner ikke at når en sitter midt oppi en vanskelig situasjon så trenger men positivitet og ikke høre det negative ( som om man virkelig ikke har de tankene selv) Bare smil og si at man kommer lenger med å være positiv og dette skal jeg klare. De fleste som sier sånne ting sier det nok bare for å "hjelpe" og være realistiske men noen ganger er det ikke det man vil høre. Jeg måtte til slutt gi beskjed til folk at vet du hva men jeg klarer fint å være negativ selv så hvis ikke du har no positivt å si så trenger du ikke si noe. Da gikk det opp et lys for de, for de mente jo egentelig ikke være så negative. Stå på og tenk positive tanker, ikke la andre få dra deg ned og husk at du klarer akuratt det du vil klare Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140472512-f%C3%B8ler-at-folk-ikke-tror-jeg-klarer-meg/#findComment-140476812
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå