Gjest Skrevet 6. august 2009 #26 Skrevet 6. august 2009 Ingen av mine fikk det til dåpen (snille gjester som kjenner oss foreldre godt, hehe) og det synes jeg ikke var så veldig trist at det gjorde noe. Eldste (jente), fikk en del sølvstæsj i dåpen. Det ligger nå i en eske i kjelleren. Yngste (gutt) fikk bare to-tre sølvting som antakelig ligger i samme eske i kjelleren.
___ Skrevet 6. august 2009 #27 Skrevet 6. august 2009 Jeg liker dem ikke. Det kunne aldri fallr meg inn å henge opp noe sånt på veggen eller sete det frem. Om det er umoderne vet jeg ikke, men lite pent synes jeg det er. Det er en typisk gave jeg ville pakke ned i en eske som ungene kan få med seg når de flytter hjemmera.
Pysa Skrevet 6. august 2009 #28 Skrevet 6. august 2009 Jeg liker det absolutt ikke, her hadde det havnet i en skuff. Er nok greit å kjenne mottakeren godt hvis man skal gi slikt.
OleMari Skrevet 6. august 2009 #29 Skrevet 6. august 2009 Det er vel litt umoderne, og heller ikke så veldig fine igrunn... Men, jeg har 4 stk, en til hver. Tre har ligget lenge i en skuff, men nå har 4. og fått sin, og jeg kjenner de er på vei opp på veggen. Blir nok koselig :-) De har og hver sitt lite hjerte smykkeskrin i sølv, med navn og dåpsdato gravert på + "fra oldemor "- Det er koselig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå