frøet76 Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Syns dere det er ok å gi / få til dåpspresang? Ville dere selv hatt det i hjemmet deres( altså ønsket dere det?) Klarer ikke å bestemme meg for om det blir for gammeldags eller hva...Er ikke så glad i tinn, men syns det er ok å vise lengde/dato og sånn.
★minijente★ Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 eg ble kjempe skuffet da vi ikek fikk d til dåpen til min datter... sa til alle at eg ønsket det,så siden ingen ga det må eg kjøpe det selv..
Marsipan❤grisen Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Jeg syntes også dem er kjempe fine. Kunne tenke meg sånne selv. Har tenkt endel på det faktisk, men har tenkt som deg:dem er nok umoderne. Så da har det ikke blitt til at jeg har sånne
★minijente★ Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 eg driter i ka som er moderne og umoderne når d gjelder slikt (sorry valget av ord;)) eg synest slike fat er så utrolig fine og skønne at slikt må eg bare ha
mayaya Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Helt ok synes jeg - MEN ; min søster opplevde til sitt første barn å få 2 stk - som begge var ferdig inngravert... Ikke gjør det. Gi i såfall tallerkenen pluss gavekort på gravering. Det fikk vi, og satte stor pris på det
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 Syns de er fine jeg! Fikk en sånn til nr 2 nå, og tror vi må kjøpe en til storebror også! Kan jo ikke ha bare en på veggen når vi har to gutter i huset!
erteposen + 4 Skrevet 5. august 2009 #8 Skrevet 5. august 2009 Jeg personlig er veldig glad for at vi ikke har fått sånne ting til barna våre, hverken tinn eller sølv osv. Det hadde ikke blitt hengt opp hjemme hos oss.
mamsen=) Skrevet 5. august 2009 #9 Skrevet 5. august 2009 de er jo helt fantastiske! og fine, vi fikk to i dåpen, bytta en og graverte og hengte opp den andre! pryder stua nå, kjempe koselige=)
Vipsenmamma Skrevet 6. august 2009 #10 Skrevet 6. august 2009 Fullstendig umoderne ja, og unyttig. Vi fikk ikke, og ikke ønsket jeg det heller.
Mayken Skrevet 6. august 2009 #11 Skrevet 6. august 2009 Jeg fikk ikke det i dåpsgave til noen av barna mine, så jeg har skaffet det til dem selv. Personlig er jeg ikke så glad i dem man putter egene bilder i så jeg har kjøpt den med trykk av en gutt og ei jente. Jeg har samme tallerken fra da jeg selv ble døpt. Koselig å ha på veggen synes jeg. Jeg kjøper slike tallerkner til alle dåper hvor vi er invitert, med gavekort på inngravering
Gjest Skrevet 6. august 2009 #12 Skrevet 6. august 2009 Jeg synes slike er kjempefine! Vi har til alle guttene og håper få komplettert samlingen med ett til vesla også snart :-) Ungene elsker dem, se på den og si "der er jeg når jeg var baby" (har bilde av dem inni dem). Eneste som ble litt styr var å finne noen uten kirke/dåp på, men mamma fant til slutt, er hun som har gitt disse i navnedagsgave.
mozell Skrevet 6. august 2009 #13 Skrevet 6. august 2009 Jeg syns de er kjempefine! Fikk i dåpsgave til sønnen vår i sin tid, og var det eneste vi sa vi ønsket oss til veslas dåp - men det eneste vi ikke fikk...(slå den!) Så vi må nok ut og kjøpe selv tenker jeg, må nesten ha et til jenta vår også
Gjest -<<- Skrevet 6. august 2009 #14 Skrevet 6. august 2009 Horribelt. Ville aldri ønsket oss en. Det går for det meste annet av typisk dåps-/navnefestnips også.
mamarama og lille banan Skrevet 6. august 2009 #15 Skrevet 6. august 2009 ikke veldig begeistrert for det, nei.
PopUp Skrevet 6. august 2009 #17 Skrevet 6. august 2009 Ikke noe glad i sånt, nei... Hadde aldri kommet opp på veggen her!
HTC Skrevet 6. august 2009 #18 Skrevet 6. august 2009 Vi liker de ikke. Fikk flere til våre barns dåp, men har ikke hengt de opp. Gir meg veldig 70 talls følelse. Er ikke glad i de typiske dåpsgaver uansett. Vi gir alltid penger eller bøker i dåpsgave medmindre foreldrene har spesifike ønsker.
meg & to små vampyrer Skrevet 6. august 2009 #19 Skrevet 6. august 2009 Jeg syns sånne er grusomme og ville nok evt lagt de i en skuff.
Rååååsa på ball Skrevet 6. august 2009 #20 Skrevet 6. august 2009 Synes de er skikkelig skikkelig stygge men har til ungene likevel. De står på en hylle inne på rommene deres. Ville aldri i verden ha hengt de opp på veggen, hverken i stuen eller på soverommet, men synes det er litt sjarm over de selv om de er stygge de er nesten obligatoriske synes jeg. Litt som med julestjerner i vinduet til jul, kjempe stygt men hører på en måte med..
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 6. august 2009 #21 Skrevet 6. august 2009 Nei, minner meg for mye om svigermor (som har hele huset dekorert av bilder av unger, hunder, besteforeldre, barnebarn og konfirmasjoner på 80-tallet. Kall meg gjerne upersonlig, men skal det opp bilder av folk på veggene her må det være kunstbilder/fotografbilder).
Fire småtroll Skrevet 6. august 2009 #22 Skrevet 6. august 2009 Har sånne til alle fire ungene jeg og synes de er fine. Har ikke de med bilde i da, men isteden er det gravert "Fra oldemor og oldefar" inne i tallerkenen. Synes de uten bilde er fines jeg, også er det jo ikke alle som er så heldig å ha friske å oppegående oldeforeldre så det er en hyggelig ting å ha som minne om dem. Kan spare meg for alt annet sølvplettnips fra gullsmeden, men er glad i disse tinntallerkenene.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 6. august 2009 #23 Skrevet 6. august 2009 Synes ikke de er fine, men ikke gammeldagse. Liker bare ikke tinn. Hadde det vært i sølv hadde jeg ville hatt det fremme....... Fikk en dåpsattestholder i tinn som vi bytta i nydelig sølvramme.
...♥... Skrevet 6. august 2009 #24 Skrevet 6. august 2009 Jeg synes de er kjempefine jeg! Jenta her fikk sånn tallerken i dåpsgave, og den er hengt opp på veggen for lenge siden! Synes de er mye finere enn slike sølv-dingser man får kjøpt på sølvsmed (for å ha dåpsattesten i, hårbørste i sølv, hårlokkeske og tanneske i f.eks - helt idiotisk å bruke penger på noe så unødvendig.. ) hadde vi fått noe sånt hadde det helt sikkert blitt levert inn igjen, men tallerkenen synes jeg er kjempefin:)
du og jeg og vi to Skrevet 6. august 2009 #25 Skrevet 6. august 2009 Tja, ikke helt min greie - men gutten min fikk av farmor og farfar til dåpen, og jeg synes i grunnen det er koselig. Har den på rommet hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå