Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Jeg er så forbanna sur på meg selv fordi jeg hører til i denne gruppa.. Skulle virkelig ønske at jeg slapp å kikke innom her. (men takk for at dere andre skriver, så får jeg svar på spørsmålene jeg ikke tør stille) Jeg ønsker ikke å uroe meg før lege/jordmortimer, ul som skal tas utenpå magen etc.. Det er nok bekymringer i svangerskapet - og så må jeg ha dette i tillegg.. faens fett som bare legger seg på kroppen, og dumme dumme meg som ikke har selvdisiplin nok til å klarer å slanke meg. Skulle kanskje lagt dette på kranglesiden, men da får jeg jo bare høre hvor jævlig dum og stygg jeg er som er tjukk!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Huff.. ja da er vi fler.. Det er hardt å gå over til det å slanke seg.. det er ikke bare lett. Men har et tips venninen min gjør, hun har lagt om kostholdet litt, får noe tabletter som hjelper mot å blokere karbohydrater ell noe sånn.. Så er hu til lege å veier seg ol. fikk tilbud om sånn "kostholds farm" man får litt mer press da en vet en skal til legen.. hu er flink å gå seg turer ol da.. gått ned 6 kilo på 3uker =) tablettene hjalp hu bra.. er jo lettere å trene da en ikke er så tung.. (men jeg skal ikke påstå noe om tabletter altso..det vet jeg ikke mye om, men siden legen gir de ut kan de da vell ikke være så ille) men som sakt.. det er ikke lett.. å vi er i samme båt her mange av oss. de som er tynne skjønner ikke hvor hardt det er å "bare" gå ned 20 kilo.. :S Stå på =) sett deg et å et mål.. ikke mange mange kilo tverdt.. nokk med å tenke å gå en tur om dagen, ungå brus ol. ikke lett får sånn esom meg det iallfall hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå