☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 I såfall hvor lenge før eggløsningen kom den?? Er ganske sikker på at jeg fikk EL-blødning denne gangen, men den kom på syklus dag 10 og jeg hadde EL-smerter fra syklus dag 11 og frem til dag 16 med topp på syklusdag 14 og 15 - trodde EL var da - men siden jeg hadde EL-blødning på dag 10 har vel kanskje EL kommet tidligere?? Noen som har erfaring??
J -76 Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Nei verken hatt eggløsningsblødning eller festeblødning, men dytter litt for deg! Håper du får svar :-)
Erle85 Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 hatt det samme som deg denne pp... så lurer litt jeg og...
Sunnybeach4gull :) Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Fikk eggløsningsblødning under eggløsninga, med de vanlige smertan (har store cyster i eggstokkan så kjenne eggløsninga helt jævli godt ) Mulig du har hadd eggløsning før ja, men du hadde sikkert sex i den perioden? :-) Lykke til!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 7. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2009 Jepp - hadde sex 2 dager før EL-blødningen, og på selve EL-blødningsdagen og hver dag resten av uken, med unntak av 1 dag... =) Flere som har erfaringer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå