Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har foreløpig termin 21.01.2010, en ganske morsom dato syns jeg :) Har ikke hatt ultralyd enda, så jeg vet jo ikke datoen helt enda.

Er der noen andre fra Bergen her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Har foreløpig termin samme dato som deg:D Og bor i Bergen.

Har heller ikke vært på ultralyd enda, har time 26. august. Blir kjekt med "endelig" termin, og ikke minst å få vite kjønnet. Skal du vite det?

Litt om meg; jeg er 26 år, har samboer på 27 år, og vi bor på Laksevåg like utenfor Bergen sentrum.

Hva med deg, hvem er du og hvor bor du?

Skrevet

Heia!

Jeg har foreløpig termin 30.01.2010 Skal på UL den 28.08.09 Gleder meg kjempemasse. Blir gøy å få vite om det er jente eller gutt. Har en jente på 2 år fra før. Bor i Fana bydel......

Skrevet

hei:) jente 24 her, bor på laksevåg.

har foreløpig termin 24 januar. har vært på to ultralyder allerede...alt ser bra ut. Mest sannsynlig en liten gutt vi får:)

Skrevet

Jeg er også fra Bergen:) Har termin 23. januar 2010... Iiiik!

Skrevet

22 år fra Bergen, forlovet, bor på Danmarksplass :-). Vi har termin 31.12/01.01. Var på UL forrige fredag og vi får en liten gutt :-D

Skrevet

Hei:) jeg har også termin i januar, forløpig 26.januar, men har heller ikke vært på ultralyd ennå. Jeg er 24 og bor i sentrum.

Skrevet

Litt susete nå, etter ikke å fått i meg så mye mat idag. En liten detaljendring på forige innlegg. Er 23år, blir 24 når babyen kommer da. Både jeg og kjærsten min har også bursdag i januar nemlig, litt gøy, men håper ikke babyen kommer på samme dag som en av oss..hehe;)

Skrevet

Jeg er 23 år, har samboer og en jente på 22 mnd.

Har termin 25.januar, skal på ultralyd 24.08... Er sååå spent...

Bor i Nordhordaland.. 30 min fra Bergen..

Skrevet

Hei, er 30år gammel, gift med barn nummer to på vei (termin 01.01.2010!!- det kan bli en interressant nyttårsfeiring...) Førstemann er 16mnd. Jeg bor på Meland ca 35min fra Bergen sentrum.

Skrevet

Hei bor rett utenfor Bergen, og har termin ca 08.01. Ul på tirsdag. Har to barn fra før, og lurer veldig på om det kan være to i magen...??!!

Spennende!

Skrevet

Hei!

Har ultralyd 21. august, håper vi får se om det blir jente eller gutt. Svigermor strikker i vei allerede, men i nøytrale farger foreløpig, hehe :)

Er 28, samboer på 25, bor i Sandviken.

Har dere begynt å kjøpe saker og ting dere trenger, eller venter dere til det nærmer seg?

ilpil

Skrevet

Hei.

Jeg har også termin 30.01.2010, men UL 31.08.09 så spørs etter d....

Jeg er 29år, samboer, en sønn på snart 11år og bor i BergenVest.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ultralyd i morgen da...! Så spennende! *Misunnelig;)* Vi skal onsdag neste uke, og håper på å se hva det blir.

Både mor, mormor og svigermor har gått løs med strikkepinnene:D Veldig koselig synes jeg.

Vi har ikke kjøpt noe enda, vi har bestemt oss for å vente til etter ultralyd, slik at vi vet at alt er som det skal. Men etter det blir det nok vogn, stellebord og bilsete. Må fordele det litt, er ikke akkurat billig.. ;)

Hva med deg? Begynt innkjøpene enda?

Skrevet

Hei! Jeg har termin 09.januar og bor på Askøy. 25 år

Skrevet

Jeg er 21 år(22 når babyen kommer) Har termin 07.01. Dette er første for meg og min samboer på 22. Skal på UL torsdag 27.08. Litt sein UL, men gleder oss veldig! Håper de kan se om vi får en prins eller prinsesse:) Vi bor i Åsane:)

Skrevet

Hei. Jeg er 34 år, bor i Fana og har termin 04.01.2010. Har to barn fra før.

Skrevet

Hei! Jeg er 33 år , bor på Askøy og har termin 05.01.2010. Har et barn på 1,8 år

Skrevet

Hallo! Jeg er 33 år bor på Askøy og har termin 05.01.2010. Har en gull på 1,8 år

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei, enda en bergenser her med termin 04.01 2010 :) Er 31 år, har en datter fra før. Bor på Landås, men er på husjakt, så kommer til flytte på oss snart, håper jeg! :)

Skrevet

Hei.

Jeg er 30 år og prinsessa er ventet 26 januar. Er samboer og bor på Askøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...