nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 har ikm mandag, men skal på bursdagsfest fredag.. det er jo ikke sikkert at testen slår ut selv om jeg hadde vært gravid hvis jeg tester fredag,, skal jeg bare ta sjansen??er jo bare 2. PP så kan jo ta tid.. eller?
Gjest Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Legen til min venninne sa at alle fostre har vært med på en fest eller to, og at det er ytterst få av dem så tar skade av det. Noen blir sikkert sinte når jeg skriver dette men det får være, det er realiteten. Så kommer det ann på hva du føler da. Er litt vanskeligere å gi blaffen når man vet at man prøver. Jeg styrer unna. Men tar meg en alkoholfri rødvin det gjør jeg, selv om det kan være litt alkohol i de. Drikker du rødvin kan du kan jo ta rødvintrikset, og helle den alkoholfri over på en annen rødvinflaske? Vet ikke om du ble noe klokere...
KnertiMagen Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Så sant så sant, fabulously! Tror ikke det er noe å bekymre seg over. Siden fosteret ikke deler blodbane med moren så tidlig i et svangerskap. Sa iallefall min lege til meg.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Nå har jeg vært prøver i over 1 år og har holdt meg unna alkohol og andre ting - nå driter jeg i det (tok noen glass rødvin nå i sommer) inntil jeg får en positiv test - prøvingen skal jo være en fin og koselig tid, men selvfølgelig drikk med måte uansett da - men ett glass eller to tror jeg ikke kan skade før man får en positiv test. Som en over her nevnte at det er ikke før i uke 5/6 at embryoet deler blod med moren... Kos deg du og gjør det som du føler for =) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå