Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Jeg skrev et annet innlegg men det tiltrakk seg ikke noe oppmerksmohet! Kort fortalt igjen, oppdaget svigermor og kjæresten ha vill rollespill sm-sex med maske og pisk og hele pakka og dette har de gjort flere ganger før mens ungen min ligger på soverommet deres og sover og deh ar vært der. Har ingen problemer med at ungen min ser at VI har normal sex men jeg syns det blir veldig ekkelt når ungen min må forholde seg til mange mennesker som har sex.. Det blir feil i mine øyne.. Ungen min er også ganske stor så h*n begynner å forstå ting og få det emd seg. Veldig ubehagelig å tenke på at bestemor sto med pisk og sa "KNULL MEG SÅ HARDT AT JEG BLØR" etc. Alle syns jeg overreagerer men jeg syns faktisk dette er et problem og trenger hjelp til å takle det!!
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 fordi hun oppdaget svigermor og kjæresten..? er et innlegg lenger ned..
Libido- Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Er du også oppvokst på soverommet deres, med tanke på at du vet så mye om sex livet deres? Veldig mye info til kun å buse inn på dem.. Nok en gang, arkivert i boksen; bullshit-innlegg.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 He he he...enig med LIbido her. Get over it, HI!!!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #8 Skrevet 5. august 2009 Hun har skrevet et innlegg lenger ned som heter "Svigermor, litt langt" elns. Der forteller hun at hun har låst seg inn og i sjokk kan man kanskje hablitt stående litt? Regner med at HI er veldig i sjokk og trenger støtte men dere glimter jo med deres empati som vanlig..
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #9 Skrevet 5. august 2009 Og hvem gidder å lete etter et innlegg som er skrevet før? Hadde det vært linket til, så kunne jeg nok ha sett på det. Men år det ikke er det, så er det ingen som kan forvente at man vet forhistorien her. Er ikke alle som henger på dib dagen lang, se.....
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #10 Skrevet 5. august 2009 HI: da er det kun en ting å gjøre: ikke la ungen din være der lenger, ihvertfall ikke på natta. Synes det er for drøyt å la ungen se DERE ha sex og jeg da. Unger skal ikke se at voskne har sex- det må du som mor sørge for.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #11 Skrevet 5. august 2009 Hehe, jeg leste "SMS-SEX" og tenkte "what's the big deal lissom".. heheheh
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #13 Skrevet 5. august 2009 Det er ikke mange som gidder å bry seg om akkurat dette, så om folk ikke gidder å gi så jævlig mye respons....så skjønner ikke faen hva det er HI maser så jævla etter.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #14 Skrevet 6. august 2009 haha, jeg leste og sms-sex og tenkte hva som er det store problemet her! Det er bare å si ifra at du synes det er upassende at de skal ha sex mens barnet ditt er der, regnet med at ikke barnet ditt sover der så mye at det skal gå utover sexlivet til svigermoren din. Og by the way, synes det er greit at barna ser dere har sex??? Hallo, den var stygg.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #16 Skrevet 6. august 2009 Tulleinnlegg. Jeg synes også det er like drøyt at "jeg synes det er greit at ungen ser ata vi har normal sex" eller noe i den duren. Barnevernet hadde vært på døra hadde de visst det også.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #17 Skrevet 6. august 2009 Nei, jeg syns ikke det er greit at barnet ser at vi har sex, men om barnet tar "oss" på fersken i "normal" og ikke fetisjsex så tror jeg h*n har mindre skade av det enn sm-sex med masker og alt... Men dere vrir jo på alt HI
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #18 Skrevet 6. august 2009 Nei HI, ingen som vrir og vender - det er bare ikke ok. hadde aldri ville hatt sex i samme rom som småbarn med sjanse for at de skal våkne og se noe.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #19 Skrevet 6. august 2009 Det har ikke vi heller.. men imotsetning til dere så har ikkevi sluttet å ha sex.. Du skjønner, barnet vårt klarer fint å gå ut av senga si og åpne døra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå