Gå til innhold

Vogn med "stor" bag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en teutonia myk bag som jeg liker størrelsen på - og trenger en ny vogn til ny baby. Da jeg ikke er så veldig happy med teutonia generelt kunne jeg tenke meg en annen vogn. Men synes det er vanskelig å finne frem i junglen - mhp å finne en vogn som har like stor bag som t.

Har en bruktvogn hjemme nå og selv om yttermålene er omtrent den samme på teutonia så blir baggen med bare dunpose og ikke baby veldig veldig "full"...

Noen som har tips ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emmaljunga edge duo e stor bag me god plass t vinterpose å baby

Skrevet

Vi valgte Simo kombi. Mye av grunnen var nettopp stor plass til babyen. Motargumentet mange har mot denne er at den er tung (tror det er den tyngste vognen..?)

Nå skal det sies at vi ikke har prøvekjørt den enda, termin om 3 uker, men så langt er jeg veldig fornøyd :)

Skrevet

simo kombi og emmajunga duo er som nevnt over vogner med god plass i bagen. Vil du ha ei lettere og litt mer "fancy" vogn har bugaboo cameleon kjempesvær bag. Mener den er på størrelse med simo sin. Du får kjøpt vinterhjul for å sette på framme på denne så den fungerer på snø også.

Skrevet

Bugaboo!!

Liten og nett vogn med stooor bag.. Vognen veier bare 9 kilo:)

Skrevet

simo duo har vi kjøpt, god plass i den:-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei.

jeg og var ute etter vogn med stor bag.

Vi kjøpte basson parma duo vogn....veldig romselig og god bag med plass til vinterpose....nå er han 9 mnd og jeg kunne fortsatt brukt bagen uten problem(gutten er 70cm nå.)men siden han liker å sitte så har vi skiftet til sportvogndelen som og er genial..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...