upsydaisy85 Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Har vært hos legen idag, grunnet forsinket mens og vage kramper i magen samt kvalme den siste tiden. Er 4 dager over datoen. Tatt 2 graviditetstester før legebesøk (digital CB) som begge var negative. Hos legen tok jeg også en urinprøve, og denne var også negativ. Men på GU fant hun ut at livmoren var utvida/forstørra, pluss en mørk flekk inne i livmoren. Dette kunne være en begynnende blødning eller et begynnende graviditet. Jeg ble ganske overrasket, siden testene hadde vært negative. Men hun sa det kunne være pga det var for tidlig ut i svangerskapet, til at kroppen hadde begynt produsere hcg, derfor ville hun ta en blodprøve for å være helt sikker. Er det noen her som har opplevd dette? Vært gravid, selv om alskens urinprøver har vært negative? Er veldig spent på svar, da det ikke akkurat hadde vært negativ beskjed å få, at man var med barn
Trolleliten Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Nei, ikke opplevd det du opplevde på GU, men jeg hadde ikm 1.8 Ingen mens ingen positiv test.... Hva skjer liksom? hehe
L&J Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 samme her.. ikm 1.8. negativ test den 3. har masse murringer, men ingen mens. Skjønner ingenting! Pleier aldri å være forsinket.
upsydaisy85 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2009 Hmm.. så merkelig! Kan det være, som jeg har lest et par andre steder, at noen har vanskelig for å skille ut hcg i urinen? Jeg har som sagt tatt blodprøve jeg venter svar på nå, men håpet sank någet når jeg var hos legen testa urinen også, og den heller ikke der ga utslag.. men vet jo det fortsatt kan være en mulighet, men hvor ofte skjer det liksom? Har fortsatt ikke fått mens, og merkelig at livmoren hadde vokst dersom det ikke var for noe. Den gjør vel ikke det under en begynnende menstruasjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå