Gå til innhold

Er det nødvendig å skylle flaskene før bruk når de vaskes i oppvaskmaskinen? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, men av gammel vane skylle jeg de alltid og lar de stå med kaldt vann i seg til jeg setter de i oppvaskmaskinen. Synes melk setter seg så lett i flaska på en måte.

Skrevet

Jeg formulerte meg kanskje litt dårlig :)

Mente om det er nødvendig å skylle flaskene når de er ferdigvasket i oppvaskmaskinen, men før man bruker dem.

Jeg skyller dem også i kaldt vann rett etter bruk :)

Skrevet

Det kan jeg ikke tenke meg! Men jeg har aldri vasket flaskene i maskin av den enkle grunnen at her dukker det opp såperster til tider.

Skrevet

Aha.. jeg pleier ikke å skylle dem etter vask i oppvaskmaskinen. Har ikke sett noe såprester her.,

Skrevet

Det gjør jeg. Jeg synes de lukter så ekkelt etter en omgang i den.

Skrevet

Ergo: vaske for hånd var ikke så dumt lell. Det har vi gjort i 365 dager gitt! Slå den' a! = O

Skrevet

Vi vasker og for hand og steamer de i flaskesteamer.. Guttn vår er 4 måneder.. Fikk beskjed av helsestasjonen at etter de er 6 måneder kan en begynneå å putte de i oppvaskmaskina! Og da tror jeg nok ikke jeg blir å skylle de etterpå tror jeg... men er du usikker er det jo bare å gjøre d! Tar jo ikke lang tid det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...