Gjest Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Noen som veit om ein nettbutikk der dei har kvite sprinkelseng beskytterar? Har ein, men skulle hatt ein til...problemet er sjølvsagt at eg ikkje hugsar kor eg bestillte den...:/
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Vet ikke om noen nettbutikker, men på Princess sine butikker har de hvertfall Ikke så dyr heller!
Gjest Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Skulle helst hatt tak i ein nettbutikk, då vi bur ganske lite sentralt... nærmaste h&m ligge vel 2timar ++ unna og nærmaste princess veit eg ikkje ein gong... Nokre ulemper er det med å bu i gokk;)
epla Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Vi kjøpte vår på Princess, og den finner du også på nettbutikken deres: http://www.princessbutikken.no/velg-rom/til-barnerommet/baby/sengekant-for-baby/prod8062030100.html
Gjest Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Takk for tipset epla, men var ikkje heilt fornøgd med dei broderte kronene. Uansett, så fann eg igjen den sida eg kjøpte den forrige på, ved hjelp av deg;) For når eg søkte på "sengekantbeskytter" i staden for "sprinkelsengbeskytter" så dukka den opp;) Så tusen takk! (var forresten på alexi.no om det skulle vere noken andre som leitar etter kvite kanta;)
S. Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 Ser du har fått hjelp, men kan legge til at de har det på IKEA og.. hvis noen andre skulle lete etter det samme
nelliik m/blå & rosa Skrevet 6. august 2009 #8 Skrevet 6. august 2009 Ikea har også helt hvit... Der kjøpte vi våre-
senorita78 Skrevet 6. august 2009 #9 Skrevet 6. august 2009 Kjøpte min på Barnas Hus, er tykkere og breiere enn den Ikea har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå