Gå til innhold

Jeg skal fryse ned syltetøy, men kan ikke finne små beholdere som egner seg til frysing! Noen som vet om noen butikker med bra utvalg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å fryse ned i små bokser, ikke større enn 2 dl kanskje. Det er så vanskelig å finne! De fleste boksene er enten for store eller altfor dyre og "ordentlige". Leter etter bokser som selges i pakker på 10 syk eller noe. Har ikke prøvd Nille forresten.

Tips mottas med takk! :)

Fortsetter under...

Skrevet

10 stk skulle det jo stå da... :)

Skrevet

Jeg har kjøpt på Rema i forskjellige str. Men utvalget kan kanskje variere fra butikk til butikk.

Skrevet

Biltema har! Fem bokser for 16,50 ellerno, kjøpte masse da jeg lagde barnemat. Rommer 2,6 dl hvis man fyller dem helt.

Skrevet

Finner ingen direktelink, men på på www.biltema.no, gå så på hus/hjem, så kjøkken, så oppbevaring. Er rosa bokser litt nedover på siden :-)

Annonse

Skrevet

A jeg vet, jeg var der i dag men de var utsolgt!! :( Fikk kanskje tilbake neste uke... De virket helt perfekte! Hadde håpet at det fantes noe lignende i en annen butikk!

Skrevet

A jeg vet, jeg var der i dag men de var utsolgt!! :( Fikk kanskje tilbake neste uke... De virket helt perfekte! Hadde håpet at det fantes noe lignende i en annen butikk!

Skrevet

kan du ikke fryse det ned i poser?

Mye lettere når du skal tine det.pakk det i poser og legg de flatt når du skal fryse det. Tiner på 5 minutter.

Og tar mindre plass i fryseren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...