Duftlyset Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Jeg har lyst til å fryse ned i små bokser, ikke større enn 2 dl kanskje. Det er så vanskelig å finne! De fleste boksene er enten for store eller altfor dyre og "ordentlige". Leter etter bokser som selges i pakker på 10 syk eller noe. Har ikke prøvd Nille forresten. Tips mottas med takk!
Babyønske �� Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Jeg har kjøpt på Rema i forskjellige str. Men utvalget kan kanskje variere fra butikk til butikk.
Hikken Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Biltema har! Fem bokser for 16,50 ellerno, kjøpte masse da jeg lagde barnemat. Rommer 2,6 dl hvis man fyller dem helt.
Hikken Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Finner ingen direktelink, men på på www.biltema.no, gå så på hus/hjem, så kjøkken, så oppbevaring. Er rosa bokser litt nedover på siden :-)
Duftlyset Skrevet 5. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2009 A jeg vet, jeg var der i dag men de var utsolgt!! Fikk kanskje tilbake neste uke... De virket helt perfekte! Hadde håpet at det fantes noe lignende i en annen butikk!
Duftlyset Skrevet 5. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. august 2009 A jeg vet, jeg var der i dag men de var utsolgt!! Fikk kanskje tilbake neste uke... De virket helt perfekte! Hadde håpet at det fantes noe lignende i en annen butikk!
fjollefrua Skrevet 5. august 2009 #9 Skrevet 5. august 2009 kan du ikke fryse det ned i poser? Mye lettere når du skal tine det.pakk det i poser og legg de flatt når du skal fryse det. Tiner på 5 minutter. Og tar mindre plass i fryseren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå