*tyren72* Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Hei jeg har vært igjenom 4 neg Icsi forsøk offentlig og hadde egentlig tenkt og bare la det være med det og bare leve med at det ikke ble en liten en, men så etter ett års pause så har vi funnet ut at "søren heller " vi tar ett siste forsøk, så vi ringte Hausken og var oppe på en samtale med han i Juni, han sa da at samboer hadde litt lite svømmere ( men dette viste vi jo ) men så sa han at jeg hadde veldig få egg, han fant da bare 3 stk så han mente da at vi skulle prøve kort regime denne gangen, og ble det ikke noen graviditet denne gangen så burde vi avslutte. Dette var egentlig en helt grei beskjed og få for da har vi ivertfall en grunn. Skulle ta helt nye medisiner og helt nytt opplegg så dette blir jo spenende... Men så til mitt spørsmål: Vist dette forsøket blir avbrutt eller noe hva skjer da, må vi allikavel betale full pris? Vet at på fertilitetsklinikken på sykehuset tar de 5000 for avbrutt forsøk, så er litt spent på om Hausken skal ha fullt bet. Glemte og spør om det når jeg var oppe. Takknemlig for svar.
gull-håp Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Hei Jeg har hatt et forsøk som ble avbrutt hos Hausken, og fikk et nytt forsøk uten å betale for det. Det var litt spesielle omstendigheter, men det kan jo hende du også kan få det...? Du kunne jo ringe dem og spørre? De er jo alle tiders de som jobber der
*tyren72* Skrevet 9. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2009 noen andre som vet noe ang dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå