Gå til innhold

Finnes det virkelig ikke noe det går å kombinere Per med for å få et ok navn?

Anbefalte innlegg

Dersom mini skulle vise seg å være gutt, har vi lyst til å bruke navnet Per. Ikke fordi vi nødvendigvis synes det er så fint, men begge de kommende bestefedrene heter det, og hadde derfor vært litt moro (blir jo odelsgutt også i så fall). Vi vil ha dobbeltnavn, men finner egentlig ingen kombinasjoner vi synes klinger ok. Kan dere hjelpe oss?

Kombinasjoner som er utelukket pga i nærmeste omganskrets eller negative assosiasjoner: Per Helge, Per Even, Per Tore, Per Andrè, Per Ottar, Per Einar, Per Egil, Per Joar, Per Arne.

Kombinasjoner vi selv har tenkt på uten at noen har utmerket seg: Per Idar, Per Andreas, Per Elias. Samboeren min liker også Per Johan, men jeg er ikke overbevist.

Fortsetter under...

Spelmann:)

Peter, Peder..

Per Johannes

Per Magnus

Per Kristian

Per Fredrik

Per Marius

Per Jørgen

Per Martin

Per Oskar

Per William

Mye som funker hvis dere bare vil:)

Pappaen min heter Per Oscar =) synes det er pent jeg =) ellers har samboeren min en onkel som heter per Egil (går under pelle ) =)

Annonse

Annonse

Enig med de andre om at

Per Erik

Per Kristian (Skriver du Per Christian får han PC som kallenavn...)

Per Edvard

Per Øyvind

er fine kombinasjoner.

Her noen andre kombinasjoner som kanskje ikke er så vanlige og poppis nå,men likevel fine (etter min mening...) :)

Per Askil

Per Aslak

Per Emil

Per Erlend

Per Sigve

Per Trygve

Per Yngve

Per Lavrans

Per Arnt

Jeg ville ha valgt Per Kristian eller noe som jeg syntes er enda finere er Per Ivar. Om det er gutt i magen her så blir det Jon Ivar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...