☆cactus jenten Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Hei! Sendte deg en melding for en liten uke siden, og villa bare si at du hadde helt rett. Og så lurte jeg på om du kan se når jeg blir gravid igjen? Jeg har en gutt fra før av på 1 1/2 år. Og eventuelt hvilket kjønn det blir? Kommer svangerskapet til å gå fint? Tusen takk for tiden din! Skulle gjerne hjulpet deg tilbake, men vet ikke helt med hva....
MC81 Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Hei Takk for tilbakemelding. Var jo ingen morsom spådom med deg mener jeg å huske! Hvis det kan være til noen trøst så tror jeg du vil bli gravid igjen fort, kommer bare til å ta noen få mnd så sitter spiren igjen og da kommer det til å gå bra. Du kommer nok til å oppleve en del kvalme (desverre) Og det virker å være en gutt til! Masse lykke til og håper alt går bra med deg!
☆cactus jenten Skrevet 5. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2009 Nei, var ikke den kjekkeste, men jeg skjønte det selv også. Noen ganger skjer slike ting, og man får bare ta det med seg videre og håpe det går bedre neste gang. Blir i hvertfall spennende og se om du får rett nok en gang da! Kan du se noe om hvilken mnd jeg får termin i? Om det blir utpå høsten, eller sommeren? (håper veldig på termin i mai, juni eller august. ) Og så en gutt til da... Hehe... Vi får være glad for de som kommer, og så håper jeg det kommer en jente på ett tidspunkt også!
MC81 Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Tror det blir sommerbaby på deg, juli eller august!
mysenjente34 Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 hei kan du spå meg ..jeg lurer på om jeg blir gravid på nytt og evt kjønn.. jeg hadde en spontanabort i mai 09 og den har godt skikkelig inn på meg ..tenker masse men livet går videre ...jordmora sa at jeg måtte vente til høsten med å prøve igjen jeg er født 010176 og samboer 300580
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå