Lykken_er_tre Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Hei! Begynte på kuren min med pergo på lørdag og både i går og i dag har jeg kjent det sikkelig i eggstokkene og testet positiv på eggløsningstesten... trodde det skulle komme litt senere i syklusen jeg? Og er litt bekymret over hvor mange egg det egentlig løsner.... hm....nesten litt for spennende denne gangen synest jeg:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Heng deg med på tråden - "Dere pergojenter" - som ligger ett sted på siden nå... Har forresten hørt at pergotime kan utløse positivt utslag på EL-tester uten at du har fått EL ennå, det mest vanlige er visst å få EL på dag 12-14 når man starter 5 syklusdag, men det er selvsagt en del variasjoner og helt individuelt. Klem fra
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Jeg mener tråden som heter: "Dere som bruker pergotime" =)
Tweak Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Det er nesten som om man kjenner at egget modnes etter hvert som eggfollikkelen svulmer opp. Positiv test i flere dager er normalt det også. Hvilken syklusdag er du på? Noen får tidligere og andre får senere el av pergo, noen igjen holder seg på "standardtid" om vi kan kalle det dèt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå