Gjest Skrevet 5. august 2009 #1 Del Skrevet 5. august 2009 Hei! Hei! Gravid i 7. uke og jobber som selvstendig næringsdrivende. Det har jeg gjort siden april i år, så ved termin i april neste år har jeg holdt på i ett år. Jeg jobber som konsulent i en privat opplæringsbedrift hvor jeg får kontrakt på tre måneder av gangen. Før jeg begynte å jobbe her var jeg student og enslig forsørger. Det jeg lurer på er om fødselspengene mine vil regnes ut fra gjennomsnittet av min inntekt de siste tre årene, eller om jeg kan velge å basere fødselspengene på siste års inntekt (noe som helt klart ville vært fordelaktig for meg) Fikk helt hjertet i halsen da jeg leste om dette på NAV og håper jeg har mulighet til å få litt mer enn 9000 i mnd. mens jeg er i permisjon. Noen som har erfaring? Setter stor pris på svar! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140470409-nygravid-og-selvstendig-n%C3%A6ringsdrivende-f%C3%B8dselspenger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…