Gjest Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Snuppa mi er 7,5 mnd og ELSKER drømmehagen. Tv'n kan stå på hele dagen uten at hun bryr seg det minste om den, men når Drømmehagen begynner blir hun helt vill. Roper og hermer etter lydene de lager, ler og gliser fra begynnelse til slutt. Før tenkte jeg at jeg ikke ville hun skulle se så mye på tv, men nå ser hun Drømmehagen hver dag, gitt Andre som har babyer som liker Drømmehagen?
maja81!! Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Jenta mi på 9 mnd elsker også Drømmehagen. Det er så artig å se henne "danse" til musikken, men hun etterligner ikke lydene enda da..
Gjøkeredet③ Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Min gutt ELSKER også Drømmehagen.. Han er heller ikke videre interessert i TV'en ellers, men Drømmehagen får full attention her i huset.. Smiler og ler som bare det:o) Så snåle de er:o)
Eva_81 Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Jenta mi på snart 7 mnd elsker Drømmehagen! Har sett det siden hun var ca 4 mnd, og interessen har vært der hele tiden. Utrolig herlige figurer (spes Makka Pakka og Tomlingene), og gøye lyder! Vi har innført det som kveldsrituale, så hun ser det omtrent hver kveld før kveldsgrøt og bad.
MyskeMor Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 "hei jeg heter hinkel pinkel..." Drømmehagen er en slager for min lille på 8 mnd også. Eneste som får han til å sitte stille i en halvtime. Så det har blitt kveldsrituale hos oss også Lurer på hva det er som gjør det så bra...
FrøkenJ Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Drømmehagen er en hit hos oss også..hehe...er så populært blant barn..sjønner det ikke..det er jo igrunn skikkelig teit med uvirkelige figurer som sier sitt eget navn eller piper...men snuppa sitter som klistret!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå