Gjest Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Eller ikke glasset da, men det som er inni Tenker på 6mnd-glassene, er det vanlig at babyen spiser hele glasset til middag? Snuppa på 7,5 mnd er akkurat begynt med middag, hun har alltid vært storspist og med grøt må jeg begrense litt. Syns ett helt sånn glass virker mye? Hun får frukt etterpå. Men hun spiser det jo da...bare lurer på om det er vanlig
Lemonia Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Nå gir ikke vi middagsglass da (jeg lager alt selv), men gutten vår har spist ca 2 dl middag (det skulle vel tilsvare et glass?) siden han var 6 mnd (han er nå 8 mnd) + ca 1 dl fruktmos etterpå.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Flisa spiser som regel hele glasset nå, men da hun var på alder med din spiste hun vel ca 3/4 glass.
Siljev85 Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 her e knøttet 7,5 mnd og ete kun 1/2 middagsglaset..men graut derimot, full porsjon og meire til..
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Så heldig du er som har en matglad baby! Min lille er 9mnd og kniper igjen munnen til alt av middag, så her går det ca 3 ts middag om dagen.. :/
Gjest Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Min lille er 8 mnd og spiser mellom 1/2 og 1 middagsglass. Oftere og oftere et helt. Synes det ser mye ut jeg og, men hun får jo så mye hun vil. Og hun får ofte frukt, sviskemos eller fruktmos etterpå
mamarama og lille banan Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 Lille banan er 9 mnd, og spiser et helt glass. Har gjort det i et par måneder.
Gjest yrild Skrevet 6. august 2009 #8 Skrevet 6. august 2009 Han spiseret halvt til 3/4 glass (hjemmelaget eller kjøpt), men må nesten alltid blande med litt kokt eple... ellers blir det dårlig med spising ;-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. august 2009 #9 Skrevet 6. august 2009 Gutten min ble 7 mnd nå og han spiser nesten opp glasset hver gang og en sånn fruktboks til dessert hehe.. nam nam..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå