Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok noen prøver hos legen forrige tirsdag, deriblandt no hormongreier.

Fikk svar om at syklusen min var på nivå 5? ellerno? og at ved mens er det nivå 12 som gjelder. husker ikke ordet hun brukte.. skjønte faktisk svært lite!

Altså, når det var "5" forrige tirsdag, når kan jeg da vente å få mens, som er "12"? =\

Hun snakket på at om dette tallet var over 15 var man i overgangsalderen.. noen som vet hva jeg snakker om? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen?

Har kjøpt tester, men vil ikke teste for tidlig :P

Skrevet

hei=)

jeg har tatt tester på hormoner men fikk bare beskjed om at det var normalt og ikke noe sånt svar som du fikk=(

når skal du ha tanta på besök da?

Skrevet

Det er det jeg er litt usikker på :s

etter forrige mens å beregne så er det i morgen, men jeg har kun hatt en mens etter jeg sluttet på sprøyta, så det er jo vanskelig å si. men ettersom EL var sånn ca forrige helg, og prøvene viste at jeg var omtrent midt i syklus, så skulle man jo tro at i slutten av denne uka vil være mest riktig? huff, dette er håpløst :P

Iallefall ; jeg har skikkelig ømme bryster, akkurat som om de står i spenn hele tiden, og jeg har hatt stikkinger i magen siden torsdag. merkelige stikkinger som jeg aldri har kjent før. er ikke det samme som menssmerter liksom, og menssmerter får jeg ikke før tidligst dagen før mens... såeh, skjønner dere frustrasjonen? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...