Mollo 30 Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Eg er nokre dager over mens, nett så eg ikkje tørr å tenke tanken gravid for å bli skuffa, har egentlig ikkje ømmepupper og alt det derre men e små kvalmen i rykk og napp om dagane og litt kribling/kiling i magen..... te da andre som har det slik og eller er det berre eg som speler meg sjølv eit puff?
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Jeg hadde veldig ømme pupper med nr.1 helt fra IKM. Nå er jeg 8 uker på vei og puppene ble ømme først i uke 6-7....så dette varierer...Jeg var sikker på at jeg ikke var gravid siden det var så annerledes enn med nr.1. Ta en test om en dag eller to... :-) Lykke til!!!!!!!!!
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Jeg har det helt likt! Er 4 dager over, og ingen symtomer egenlig. Kansje litt kvalm hvis jeg kjenner etter. Men er så redd etter å "lete" etter symtomer. Plutselig har man et innbilt svangerskap liksom! hehe.. Puppene var kjempe ømme med en gang sist.. Men alle svangerskap er jo ulike:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå