Tre er topp:) Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Noen som har testet positivt veldig sent her? Og kan man teste positivt hele svangerskapet på disse testene eller vil hcg nivået falle en eller annen gang?
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Jeg testet ikke hver dag, men testet først to ganger,-negativ. Den siste av de to gng var 6 dager på overtid fra mensen egentlig skulle kommet... Så venta jeg en uke, og DA var testen positiv! Har prata med jm, og hun mener at jeg ble gravid etter at vi hadde sex bare dager før mens. Derfor var ikke hcg-nivået høyt nok til å vises på de to første testene.
¤¤ alexine ¤¤ Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Fikk du mensen eller uteble den? Jeg tror jeg er lengre på vei enn lengen påstår, men da måtte jeg ha blitt gravid før jeg fikk mensen, og den fikk jeg jo på dagen den mnd... Mnd etter fikk jeg den også, men blødde bare bittelitt og borte ble den. Tok test 2 dager etterpå, og den var positiv....
Daydreamer 81 Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Hei. jeg testet negativ 2 dager etter IKM og negativ 10 dager etter IKM. Men på den 15 dagen!!!!! da testet jeg endelig Positiv. Da hadde jeg en anelse fordi jeg var mer trøtt og fikk halsbrann og sure oppstøt. Og fordi mensen hadde kommet presist på dagen de 4 siste mnd. :-) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå