Gå til innhold

Svigermor... litt langt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig strålende fornøyd med svigermoren min, hun er en enorm ressurs!! Vi har ikke bhgplass før oktober og hun passer derfor barnet vårt når vi begge jobber natt-turnus..

Svigermor og mannen hennes er ganske unge og ganske nyforelsket og det er kjempefint:):):)

Det eneste er at jeg syns det er så ubehagelig, ungen min er 2 år og sover der ofte og er der mye, og svigermor og kjæresten susser mye, tar på hverandre, etc. Jeg syns det er litt ekkelt men det går greit.

Men så kommer det til problemet da...

Jeg ble syk på nattevakt(har virus på balansenerven) og dro hjem. Siden svigermor bor så kort unna oss og ofte sitter oppe så dro jeg dit.

Når jeg kommer inn i stua så har svigermor og kjæresten SM-sex?????!!!!!!!

Jeg ble helt sjokkert og lukket døren. Men svigermor hadde sett meg og kom ut i SMutstyr og alt og var flau etc.

Men så har det i ettertid kommet frem at deh ar hatt slik sex mens ungen vår har ligget på soverommet deres!!!! H*n har sovet, men allikevel..

Jeg syns ikke det er greit at de har sånn fetisjsex mens ungen min er tilstede selv om ungen sover. Svigermor mener jeg er overreagerer og mannen min ser ikke noe problem med det..

Er nå sykemeldt og den sjuke kjerringa skal aldri få ha ungen min igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

barne ditt har ikke tatt noe skade av det,men jeg har stor forståelse for at du finner dette sterkt ubehagelig og ikke ønsker dette med ditt barn i nærheten. når det plager deg,så ikke la henne ha han der hvis ikke de kan oppfylle "kravet" ditt...

Lykke til!!

Skrevet

Herre Jesus!!! Ro deg ned kvinne! Har ikke svigemor lov å kose seg hun, eller? Så lenge ungen sover, er det vell ikke noe galt?

Skrevet

Ja jeg kan tenke meg du gjerne vil at ungen din skal våkne opp til en feit mann med erigert pikk som står med maske og spanker svigermora di?

Mye løsslupne tøser her ja..

Skrevet

Hihihihihihi. Unnskyld meg, men nå så jeg for meg min svigermor med lakk og lær. Å hjelpe meg, også med strikketøyet i posen..

Kan liksom ikke se for meg at bestemødre ville gjøre sånn i nærheten av små barn!

Om han ligger på et annet rom, er vel ikke det et problem, mens han er liten? Hun er i det minste ikke syk? Vet ikke jeg, men..

Skrevet

Har du for vane å spasere rett inn i stua hos folk? Høres da usannsynlig uhøflig ut.

Innlegget ditt er ellers bare teit. Gee, voksne mennesker har sex med barn sovende på et annet rom. Skikkelig sjeldenhet.

Skrevet

hehehe....dette var gøy. Skjønner godt at du ikke vil at de skal ha sex i samme rom som sønnen din, det skulle bare mangle og det burde de respektere.

Skrevet

Skjønner at dette kom som et sjokk på deg, er ikke slik man vil se for seg sin svigermor, eller sine foreldre for den saks skyld. Men - dette er jo en privatsak, og du burde ikke ha brast inn i stuen uten å ringe på først! For øvrig kan du ikke kontrollere hva som skjer når du ikke er til stede uansett, hverken sexlivet til din svigermor, dine foreldre eller andre som måtte passe barnet ditt... Hadde du ikke tilfeldigvis dratt innom svigermor på dette tidspunktet ville du aldri visst om dette, og forholdet deres i mellom hadde vært ved det gamle... Tror bare du må godta det hele, men gjøre det klart for svigermor at de får holde seg på soverommet, og at de får låse døren når de holder på med dette mens din sønn er til stede! Er ikke bra for han hvis han skulle komme over dette, akkurat det må de forstå.

Skrevet

Hehe,måtte flire litt nå,fresh svigermor du har;o))

Bortsett fra det,syns jeg ikke du kan kalle henne "sjuk",sm-sex er vel ganske vanlig?Og jeg ser ikke noe gale i det.Hvordan påvirker det barnet ditt at de har sex,evt sm-sex i samme hus?

Dere har vel sex dere også når barnet er lagt?Eller er problemet at de har en litt utenom form for sex?

Beklager,jeg ser virkelig ikke problemet.

Skrevet

Det er bare en ting å si om dette. Husk å banke eller ringe på før du går inn til folk.

Skrevet

En videreføring av temaet: Dere som har ungen inne på deres soverom i (la oss si) det første året:

Har dere aldri sex? Ikke SM og sånt, det får folk holde for seg selv, men vanlig sex over eller under dyna, med normal lyd og normale stillinger (legg i det hva du vil?)

Vi bor litt trangt, og tenker å ha datteren vår på vårt rom så lenge som mulig, men jeg har da ikke tenkt å avstå fra sex i måneds-, kanskje årevis!!!

Skrevet

HI her.

Har vært uet så ikke fått svart. altså hva svigermor gjør i senga er hennes greie.. og vi har jo hatt sex med ungen på samme rom.. men jeg syns faktisk ikke det er like greit når det er snakk om maske etc.. Svigermor har sagt at jeg kan komme når jeg vil etter jobb + jeg har nøkkel dit så jeg syns ikke jeg "buste" inn til noen..

Når jeg finner ut at de har hatt fetisjsex med ungen min på rommet så liker jeg ikke det. Forstår liksom ikke hvorfor dere peser meg for det..

Normal sex har jeg ingenting imot og flott at svigermor har et fresht sexliv men hun trenger vel ikke stelle istand til bondage når ungen min er der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...