Gå til innhold

Hva er problemet til dere som spiser First Price egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på om dere er tilbakestående, ellernoe???

Fortsetter under...

Skrevet

Fordi vi spiser mat som er like god til en brøkdel av prisen?

Skrevet

Hvorfor har de problemer om de kj;per maten som selges i butikken

Skrevet

vi kjøper det fordi det er billigere og bra... det er faktisk gjort blindtester og folk kjenner ikke forskjell..

vi er prisbevisste og økonomiske... førøvrig har vi god økonomi og trenger ikke spare på maten...

bruker pengene våre på morsommere ting;)

Skrevet

Hva er vitsen med innlegget? Er du tilbakestående eller no?

Skrevet

Ja hva er vitsen med innlegget spør nå jeg og om.. bare la vær og svar så oppnår ihvertfall ikke kverulanten det han ønsker!!

Annonse

Skrevet

HAhahahahaha teiteste jeg har hørt ;-)

Mye firstprice, euroshopper og andre "billigmerker" som smaker like så godt som "merkevarene" ;-) Selvfølgelig er det enkelte ting som ikke er så bra.. Men Når du får produkter til halvparten av prisen om ikke mer, som du synes er like godt som det andre. Hvorfor ikke kjøpe det ?

Smaken er som baken, delt i 2. Selv om du er prippen og ikke vil ha slike billigvarer så er det faktisk mange som liker dem og er fornøyd ;-))

Skrevet

Fordi det er billig og mange av varene kommer like bra/bedre ut i tester som andre merker.

Skrevet

Hehe.. det er ikke oss det er noe feil med, men holdningene dine.. hva er poenget men å betalte mye mer for enkelte varer.. men jeg liker ikke tannpasten og tacosausen..

Skrevet

Hahahaha mange av disse billigproduktene har samme produsent som andre produkter. For eks syltetøy,pølser,chips og div blir produsert av Maarud, Nora, Gilde. Har jo ingenting og si..

Forskjellen på pølsene er faktisk bare krydderet dem bruker ;)

Billig produkter er topp!!!!

Skrevet

det ble gjort blindtester på kokker der de testet lavprismerker som FP og lignende og 60% av lavprismerkene scoret faktisk bedre enn originalen!Dette er fra FBI på NRK eller noe slikt. de forklarte også at råvarene, ingrediensene osv er de samme som original merkene, grunnen til at prisene er lavere er fordi de sparer penger på embalasje, frakt osv, og spes reklame utgifter.. Ja, når du kjøper en Idun ketchup betaler du faktisk for den reklamen du ser på TV!

Skrevet

Jeg må bare si at hvitløksbaguettene fra First Price er helt best!

Appelsinkjeksene fra First Price er knallgode =)

Saltchipsen fra First Price er dødsgod.

Og Taco-krydderet fra First Price ble best i test av ekspertene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...