Gå til innhold

Dere må alltid være stolt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er undervektig for å side sånn. Jeg er ei jente på 25 år. Veier 53 og er 170 cm i høyde. Jeg har alltid prøvd å gå opp i vekt, men det var umulig for meg. Nå viste det seg at jeg har Diabetis. Jeg har slitet med å bli gravid lenge.

Dere må være heldige når dere er overvektige og ikke har noen problemer som meg som er undervektig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld at jeg sier det her, men er du helt korka i toppen? Er du klar over hvor utrolig frekk du høres ut med utsagnet ditt om at vi overvektige ikkke har problemer???

Jeg tror på at du selv mener du har problemer med at du ikke klarer å gå opp i vekt, og skjønner at det kan være et stort problem, men vet du hva, syns faktisk at vi som sliter med å gå ned i vekt har "litt" større problemer enn deg. Syns bare rett og slett at det her var et tåpelig innlegg, selvom du sikkert ikke det mente det sånn, men litt feil forum å legge innlegget ditt ut på, er en grunn til at forumet er for oss 90+, og da trenger vi ikke "sympatimeldinger" fra stakkars deg som undervektig, selvom det selvfølgelig er synd på deg!

Sikkert hormonene mine som overreagerer, men måtte bare få det ut av meg, blir lett provosert om dagen!

Skrevet

Så frekk du var, ikke rart mage feite mennesker er veldig frekke!!

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor vi skal drive og rakke ned på hverandre hele tiden.. Samma om man er overvektig eller undervektig vel, burde prøve å støtte hverandre som kanskje sliter litt både med oss selv, og det å få barn..

Og siste kommentaren der... sukk..

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...