tralletonetroll Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Hei! Min 2-åring sliter for tiden med at han ikke vil bæsje eller tisse. Han står og holder seg foran, og vil ikke tisse. På samme måten går han rundt å sier; jeg har ikke prompa. Jeg bare prompa! Jeg vil ikke bæsje!! Det er litt søtt, men samtidig ser jeg jo at han sliter. Han bruker bleie ennå (fylte 2 i juli), men min teori er at han reagerer så sterkt fordi han merker at han må på do. At noe skjer, liksom. Og at tiden er inne for å prøve bleiekutt. Er det noen flere som har opplevd noe lignende?
ifie Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Ja, vi opplever at gutten vår (to år i mai) kan si "nei, vil ikke bæsje" og når vi sier "joda, bare bæsj hvis du trenger det" e.l., så går han et stille sted og gjør seg ferdig Han bruker fortsatt bleie. Om vi setter han på do, får han ikke til å bæsje... Han har gjort dette en stund, og jeg tror det har med det at han er bevisst på hva som skjer. Vi har så smått begynt å la han gå med bare truse nå når det er så varmt (om han ikke går naken,da), men da holder han seg bare leeenge Han har ikke gjort noe på do enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå