Gå til innhold

Hvilken vinterpose til vogna anbefaler DU?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en lammeskinnspose til gutten min i fjor vinter, men den blir for liten denne vinteren. Så må nok ut å kjøpe ny! Hvilken pose anbefaler dere? Og hvorfor? Gutten min er 10 mnd nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Odenwalder Holly (troor jeg den heter)- den med bamse inni ihvertfall! Utrolig lett og god pose, varm og laang. Husker ikke lengden i hodet, men tror den holder i en del år fremover=)

Skrevet

Jeg mener det var den som fikk skikkelig stryk i en branntest for litt siden. Skal ikke si 100% men mener at det var den med bamse der hodet til barnet skal være som var overtent på null komma niks... Sikkert lurt å sjekke sånne tester på internett før man kjøper. De tester jo alt mulig :)

Skrevet

Hadde tenkt å lage akkurat samme tråd som deg, men sia det allerede fins en tråd dytta eg den litt oppover igjenn :-)

Skrevet

ser eg brukte litt veel lang tid på å fa skreve innlegget mitt :P her var det jo komt et par svar.. Sånn er blir det når man skal gjøre fleire ting på samme tid ;) hehe

Skrevet

Joa, stemmer nok det- men jeg verken røyker eller sitter mye ved leirbålet, så akkurat DET tar jeg med knusende ro;)

Skrevet

Odenwalder med bamse inne. Lillemann gikk i dvale bare han ble lagt oppi den, har vært veldig fornøyd. Lite røyking og bålbrenning i nærheten av posen her også :-)

Skrevet

Vi er veldig fornøyde med vår Voksi Urban. Den er lun og praktisk, og med forlengerdelen kan du bruke den i mange år!

Skrevet

Odenwalder dunposen, den med bamse inni. Er kjempegod! :)

Skrevet

Vi har også Odenwalder og er kjempe fornøyd med den..:o)

Skrevet

Ser ut som det blir en Odenwälder tråd dette her, hehe. Vi også har den og er superfornøyd. Den er liten og lett, og veldig lun. Mini storkoste seg oppi der fra han var nyfødt og fram til det ble litt i varmeste laget i vår.

Ja, den gjorde det dårlig i TV2 hjelper deg sin test, men det var fordi den tok fyr lett og fordi den ikke er veldig vannavstøtende. Om man ikke røyker og ikke sitter ved bålet (som nevnt tidligere) er ikke antenningen noen som helst fare. Og jeg vil vel argumentere for at jo mer vanntett noe er, jo lavere er pusteegenskapen. Det positive med posen er at den kan lett vaskes i maskin også. Har skjønt at det ikke er like lett med alle andre poser.

Skrevet

Oi oi! Så mange som har denne posen og er fornøyd! Den hadde jeg ikke tenkt på engang! Helte vel mest mot voksiposen.... Den Odenwalder posen har vel hull til seler? Og er den skikkelig varm? Bor i et iskaldt nordnorge! He he!

Skrevet

Jada- den er VELDIG god og varm, nesten litt FOR varm til tider her på det milde østland! Den har også hull til seler, og snøring på toppen, slik at man kan snurpe den helt igjen på toppen hvis man vil! Synes den er mye lettere og nettere i bruk enn Voksien;)

Skrevet

Høres bra ut! Noen som vet noen nettbutikker man kan få kjøpt denne?

Skrevet

I butikken ble jeg anbefalt thermovognpose fra Kaiser. Noen som kjenner til den?

Skrevet

Hvis du bor i det iskalde nord vil jeg på det aller sterkeste anbefale en voksi classic.

Vi gjør også det har har vært strålende fornøyd med voksien! Den er kjempevarm og god - og jeg synes det er super praktisk at den kan knytes helt opp hvis man skal inn i butikken f.eks.

Har bare skryt å komme med:)

Kan også kjøpe sommerdyne til, den er super til vår og høst og de ikke alt for varme sommerdagene i nord:)

Skrevet

Har voksi urban og er kjempefornøyd med den:-) Den kommer med en lengre del som kan settes på når "mini"posen blir for liten....

Skrevet

Odenwalder Holly:) kjempe fornøyd med den, og jeg har prøvd blant annet voksi classic (drittpose) også.

Når det kommer til at den var lett antennelig så var det vel bare et par sekunder som skilte den dårligste og den billigste posen, så om man klarer å sette ordentlig fyr på vognposen så tror jeg ikke det spiller noen trille med to ekstra sekunder.

Jeg har faktisk opplevd at noen som gikk forbi kastet røyken sin på posen til eldste og siden jeg ikke fant den med en gang så kan jeg si med ganske stor sikkerhet at den ikke tenner av ingenting. Ble bare en lysebrun flekk på posen.

Og når det regner så har man vel uansett på regntrekk så hvorfor skal posen trenge å være vanntett?

Skrevet

Odenwalder er helt rå! Elsker den posen!

Ja, det er som "råååsa på ball sier" den kom dårligst ut i testen.. men det skilte bare noen sekunder på posene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...